poniedziałek, 26 września 2011

MAJONEZ WINIARY


CENA : 4,85PLN  OCENA : 90/100 PKT   Ola Boga , jeden z najlepszych na rynku , nawet nie wiem co napisać aby zachwalić ale chwalić chyba nie ma potrzeby bo go wszyscy znają , tylko jeden mały "ambars" ... Gdyby nie ta cena ... no przecież za złotówkę już kupisz majonezik "pierwsza klasa" , chyba że trafisz ze zgniłych jaj to współczuję . A tak na poważnie , ja zawsze lubiłam tylko HEINZA i do tej pory nie znajduję dla niego konkurencji , Winiary smakują podobnie do tego który robiła moja kochana babuszka (robiła "ciutkę" rzadszy) ale babinka się znała na rzeczy bo była kucharką i przez całe życie przygotowywała wesela a ja z nią zawsze wszędzie jeździłam gdy  byłam dzieckiem . Napatrzyłam się i najadłam wiejskich "spcjali" do syta . No teraz dopiero na psy schodzę opisując produkty z biedronki . Boże widzisz to i nie grzmisz . Wracając do Winiar , "miszczostwo" świata i tyle , obowiązkowa pozycja w naszych kuchniach , dziewczyny nie mówcie że go jeszcze nie macie . Klikając dalej zobaczysz skład produkty i "dane techniczne" ;)


9 komentarzy:

  1. Dla mnie jeden z gorszych majonezów, bez wyrazu, bez smaku, jak sama nazwa wskazuje nadaje się tylko do dekoracji. Mi bardziej zależy na smaku., więc od dawien dawna króluje u mnie Pomorski z Ocetixu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooooo muszę spróbować POMORSKI !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. żaden inny, tylko Kielecki!!!! reszta to podróby ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kielecki ? a kto to Kielecki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko MOSSO inne to gniot.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten majonez ma konsystencję silikonu a smakuje jak coś zupełnie nie przypominającego majonez. Tfu. Jadłem prawie wszystkie majonezy i "majonezy" na rynku i mam porównanie. Jedynie majonez Świdnicki ma prawo nazywać się majonezem i smakuje tak jak powinien smakować majonez. Nie ma prawa oceniać i mówić co jest najlepsze ten który nie próbował wszystkich dostępnych opcji na rynku. Polecam majonez Świdnicki.

    OdpowiedzUsuń
  7. to fakt , nie spróbowałam wszystkich , a winiary po prostu skojarzył mi się z babcinym ale i tak najbardziej mi smakuje heinza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy jest Biedronkowy Z żółtą nakrętką. Lepszy niż Mosso i Babuni

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko babuni !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń