poniedziałek, 26 września 2011

MOZZARELLA SER TARTY


CENA : 4,35PLN OCENA : 60/100 PKT  Sama nie wiem , niby mozzarella i tyle ale mam wrażenie że ją z jakichś odpadów produkują . W sumie ok jednak trzeba mieć po pierwsze fantazję aby jej użyć po drugie jakoś jej mało . Do pizzy w sam raz , z makaronem podsmażanym wyszła ok a nawet pomieszana ze spaghetti się nie gryzła . Mimo wszystko trudno mi ją ocenić . Może jak jakaś znawczyni coś dopisze to jeszcze pozmieniamy co nieco w poście . Na teraz mogę jedynie polecić dane tegoż produktu które zobaczysz klikając dalej .


4 komentarze:

  1. Z prawdziwą mozzarellą bez porównania, ale do pizzy czy zapiekanek (takich z pieczarkami i prażoną cebulką) w sam raz.
    I przyzwoity skład, bez dziwnej chemii i nie jest to podejrzany "produkt seropodobny".
    Ja kupuję na pizza party, jak mam robić 4 blachy pizzy to niestety wolę trochę przyoszczędzić i zamiast wypasionego sera kupić wypasioną wędlinę albo ser pleśniowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. no droga ta mozzarella to lepiej mazura kupić , chyba taniej wychodzi a i pizza jakaś carbonara fajniejsza pewnie a mi ni esmaukował i już go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. tak z kota robiana... co za brednie...

    OdpowiedzUsuń
  4. używam do pizzy na całą blaszkę. Spoko :)

    OdpowiedzUsuń