czwartek, 1 marca 2012

SOPLICA ORZECH LASKOWY TEST

I tak właśnie miały wyglądać posty na tym blogu - jak mnie coś poniesie to od razu o tym napiszę , niestety brak czasu i wymóg formy zredukowały całość do "złagoconej papki"
 No to luuuuu frajerszczakom którzy wciskają kit masom ......Pomijając fakt że nie ma Soplicy orzechowej w naszej ukochanej Biedronce (jeszcze) mogę z pełną świadomością powiedzieć że większego gówna w życiu do ust nie brałem . To informacja dla tych którzy ewentualnie zamierzają się "wydelektować" tym wynalazkiem w przyszłości .Jedyne "w miarę ładne - choć dla mnie gówniane" zdjęcie jakie znalazłem w sieci to pierwsze , główne i widoczne "at once"  - moje wkrótce . A teraz o SOPLICY  ...chcecie wiedzieć to proszę .... no wypiłem , mając na uwadze tegoroczne OSCARY bo jak tu podejść do tak dostojnej gali bez maluczkiego choćby kielonka (mnie w to mieszamy jedynie z biedy - gdyby mnie było stać aby kupić 15letniego Dimpla czy choćby zwykłego cienkusza Danielsa to "ofkos" postu tego bym nie naskrobał a tak DUPA , jest i już , "bom bidny" jak mysz kościelna "takom" też wódkę wybrałem na świętowanie corocznej gali , swoją drogą gala nie warta była lepszego trunku ale to inna historia . Wracając do tego "gęstego-syropowego-sikacza" , ktokolwiek chce się przekonać co wypije musi widzieć "wprzódy" że wynalazek ten smakuje jako SYROP , jest słodki jak MIÓD , upije tylko PRZEDSZKOLAKA a zamuli jak BAGNO , jednym słowem GÓWNO DLA FRAJERÓW , dlaczego tak ostro  ? ponieważ po dwóch puszkach FAXE za 15zł będziesz chodził do góry nogami  a po trzech padniesz a to nadal ta sama cena ....po 12 KRONINGERACH z Biedronki co by nie mówić jednak się też "UTRĄBISZ" Podsumowując ,  21zł za SOPLICĘ ?????  to chyba tylko wariat zapłaci , te ich 36% to moim zdaniem 21% ...ani się upić ani zabawić ani coś więcej ... jedyne co to tylko ODPUŚCIĆ :)  i do tego produkowana w OBORNIKACH ..ale się kojarzy woooow 

 12.06.2012 CHYBA FAKTYCZNIE ZBYT OSTRO POJECHAŁEM PO TYM ORZESZKU LASKOWYM , NIE WZIĄŁEM POD UWAGĘ BABĆ KTÓRE SIĘ POTRAFIĄ DELEKTOWAĆ TEGO RODZAJU TRUNKAMI , KTO WIE CZY SAM ZA 20 LAT NIE BĘDĘ ZMUSZONY SĄCZYĆ TAKIEGO DRINKA OD ŚWIĘTA . PÓKI CO NAWALAM SIĘ W TRĄBĘ ZWYKŁĄ WYBOROWĄ BO CO MI POZOSTAŁO . CZASEM MNIE PONIESIE NA GLINWICHA CHOCIAŻ BARDZIEJ LUBIĘ LAGAVULINA ALE I TAK MNIE STAĆ JEDYNIE NA TORRESA A OD ŚWIĘTA NA MOJEGO ULUBIONEGO DIMPLA (W TEMACIE WHISKY) TEMATU BRENDY I KONIACZKÓW NAWET NIE PORUSZAM ...CZASU ZA MAŁO :)

 13.06.2012
WŁAŚNIE SPRAWDZIŁEM NA YT CZY JEST JAKAŚ REKLAMA ORZECHA LASKOWEGO I WIECIE CO ? NIE MA :) NO TO JA ZROBIĘ NA SZYBKO PIERWSZĄ , ZA DZIEŃ JĄ DODAM


CELTYK87 TY SIĘ DOIGRASZ :)

25 komentarzy:

  1. Lecz się na głowę koleś, masz problemy to idz do lekaża, każdemu smakuje ta woda a ty masz jak zawsze problem, popijaj sobie dalej sikowate calsbergi albo hainekeny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Heinekena wara, jedno z najlepszych piwek.

      Usuń
    2. to fakt heineken nie jest taki zły jednak gdy prześledzić ich strategię od początku zeszłego stulecia , prawdziwy smakosz by jednak go nie tknął i nie dlatego że HEINEKEN po chamsku zniszczył 3/4 lokalnych browarów idąc po trupach do celu - który osiągnął i jest w tej chwili na równi z np. jasiem wędrowniczkiem jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków towarowych co nie oznacza że jest dobry - jasio zresztą też , osobiście wybrałbym Bawarię Red a za jasia jacka D. ale to już tylko sprawa gustu (i oczywiście kasy) thx

      Usuń
  2. Wody w innym dziale kolego ale fakt faktem soplicę powinienem dać z syropami no i dzięki za szczery komentarz oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koleś, co ty gadasz? Soplica orzechowa jest jedną z najlepszych wódek jaką w życiu piłem, a piłem wiele. Przyniosłem ją na imprezę i zeszła cała, aż po drugą butelkę lecieliśmy do sklepu. Z mlekiem jest też niezła, jak ktoś nie próbował to polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. KOLEŚ TO NIE JEST WÓDKA TO SOK , sorka za duże litery . btw. jak ja chodziłem na imprezy 20 lat temu to jeden taki syrop by nie wystarczył na kwadrans . Sprowadzone w tamtym czasie z Czech piwo w trzech paletach nie mieściło się w BARDZO DUŻEJ lodówce po wyjęciu wszystkiego i załadowaniu tylko piwa - i to były imprezy ...w czasie których się jeszcze jeździło taxą po kilku innych aby ich "nie stracić" chociaż na chwilkę i wracało się do tej lodówy pełnej po brzegi a wiedz że na takiej imprezce było od pięćdziesięciu do stu osób w zależności od godziny - wszyscy się po prostu przewijali i szli dalej jak im nie odpowiadało a jak się spodobało zostawali a ubaw był bo w na przykład w jednym pokoju siedział koleś który robił tatuaże do kilku innych się nie mogłeś dostac bo były zabarykadowane - wiadomo dlaczego a w pozostałych tłumy przepychały się że prawie nie było miejsca a ja ... ? ja tylko pamiętam jak mnie kilka niewiast na siłę ciągnęło do swych domów i wyobraź sobie że nie skorzystałem z żadnej propozycji ponieważ impreza z najlepszymi kumplami była NAJWAŻNIEJSZA - i to były imprezy a ty mi mówisz o spotkaniu towarzyskim 2X2 czyli ty ze swoją i twój najlepszy ze swoją .... gdyby to był inny tematycznie blog , napisał bym ci więcej a i tak za dużo nabazgrałem , tak czy siak pozdro i baw się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi i tak smakuje i nie wiem o co chodzi pierwszy raz ubzdryngoliłem sie taka dobra wodką

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsza wódką jaką piłem, masakrycznie mdląca i odrzucająca nawet jak jest mocno zmrożona... kompletna klapa z rodziny Soplic ale fakt faktem znam sporo osób, które się nią wręcz zapijają.

    OdpowiedzUsuń
  7. A i bym zapomniał obecnie w Biedronie Red Label 0.5l za 29.99zł nigdy nie widziałem tajniej. Whisky okropna ale cena w porównaniu z innymi sklepami miażdżąco niska.

    To szkockie gówno można pić minimalnie od Black w górę a i tak lepiej kupić Grants'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grants ostatnio w Lidlu widziałem za 29,90 0,5.
      ale i tak najlepiej kupić Jacka Danielsa <3
      (jak się ma hajs hahaha)

      Usuń
  8. popieram komentarz powyżej , JAŚ to po prostu perfumy , a Soplica orzechowa to zwykły likier i powinna kosztować 16zł max ale w realu jest jakaś whisky z jeleniem 1L za 55zł czyli 27,50zł za 0,5L warto sprawdzić przynajmniej chociaż myślę że nie ma się czego spodziewać

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem o co chodzi, wódeczka bardzo fajna, z mlekiem smakuje jak monte ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja powiem więcej , z mlekiem to dla mnie balantams i już !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooooooo nie pomyślałam że można z mlekiem !!!!!!!!!! jutro spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  12. koleś chyba nie sikłeś dziś chcesz sie "upić" to se kup spiryt i mieszaj ze złotym denarem. Martwi Cie 21 zł za soplice ? nie masz kasy chlej dykte.
    Soplica Orzechowa jest smakowa i swoja role spełnia wyśmienicie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakowe , smakowe ...Czesiu z włatców móch :DD

      Usuń
  13. Jak dla mnie najlepsza wódka jaką piłem. Smakuje jak nutella w formie pitnej. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze kilka pozytywnych komentarzy i ją kupię ponownie :) być może zbyt krytycznie i nie obiektywnie do niej podszedłem

    OdpowiedzUsuń
  15. bo są trunki, które się pije przede wszystkim dla smaku, a dopiero potem dla ewentualnego znietrzeźwienia się.
    porównanie z syropem w ogóle nie trafione.
    chcesz się upić to kup Amarenę lub Barmańską i kończ waść.

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja jak jestem w lidlu to tylko ich whisky za 29 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz ty co. jak ja sie chcialam UPIC w liceum to kupowalam piwo za 1,29 per 0,5l wlasnie dlatego ze bylo tanie, a obrzlydliwe w smaku tak ze szok:> soplica orzechowa jest absolutnie najlepsza smakowa wodka ever. a ty sie stary chuja znasz :> ot taka babska wodeczka, nie zeby walic szoty tylko zeby ja saczyc. a z mlekiem - no poprostu bajka.

    OdpowiedzUsuń
  18. najlepsza wódka jaką piłam, z mlekiem niebo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tępy plebs co myśli o tym jak najtaniej się nakurwić. Niektórzy maja delikatniejsze podniebienie i potrafią docenić dobry alkohol a ty frajerzyno przyzwyczajona do ruskiego spirytu w żelu lepiej się nie wypowiadaj bo masz zjebana psyche jak myślisz że alkohol jest tylko po to żeby się nakurwić i rzygać pod siebie. Jak Ci szkoda 21 zł na dobrą wodke to wpierdalaj amareny

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ci frajerze szkoda 21 zł na dobry alkohol to pij dalej ten spirytus ruski w żelu. takim jak ty alkohol jest tylko po to żeby zrzygać się pod siebie. półinteligent

    OdpowiedzUsuń