niedziela, 20 lutego 2011

FRITANIA FRYTKI PROSTE

OCENA : 10/100
CENA :  3,99pln
... No gdyby nie ta zielona frytka to zapewne można by powiedzieć że frytki jak frytki .... jednak to właśnie ta frytka zdecydowała o ocenie ...a ta niestety cieniutka . Jeśli zdarzają się takie kwiatki to nie świadczy dobrze o firmie ... Nie polecam ... a z drugiej strony może to zwykły przypadek przy pracy - gdyby nie to ocena byłaby wyższa (70/100)

Ważne :
Po zakupie czterech kolejnych opakowań okazało się że praktycznie w każdym były "zielone" frytki :( jednym słowem totalna pomyłka - odradzam - kupujesz na własne ryzyko.

ps.   notka dodana 27.09.2011 :
otóż moi drodzy , umówmy się ...jedna czarna owca w stadzie nie robi z niego od razu hordy "czarnuchów" (nie jestem rasistką - tak tylko się napisało ...samo) Ale do rzeczy , nic to że jakaś zielona , ważniejsze że za 1.69pln kupujesz w biedronce 5kg świeżych ziemniaków ...czyli masz 15 kg ziemniaków na frytki za te mrożone których jest tylko 1kg... Czy ktoś to rozumie ? Poniżej zdjęcie paczki na dowód że w Biedronce kupisz 1kg ziemniaka w cenie poniżej 39groszy - pasuje wam ?


 JAKO CIEKAWOSTKA , FRYTKI ZA 9,99PLN / 2,5 KG ! Z CAREFOUR :) ...JESZCZE TANIEJ NIŻ W BIEDRONCE (dopisałam: 27.09.2011 ...tak kiedyś napisałam ...ale jak można za 36groszy kupić kilogram świeżych to niech sobie w d...ę wsadzą te 2,5kg za 10pln bo ja za 10pln to kupię nie 2,5kg a 30 kg !!!)


I PAMIĘTAJ ŻE NIE TYLKO TY LUBISZ FRYTKI , KASIA TEŻ JE UWIELBIA ..INNE ALE CO TAM .

18 komentarzy:

  1. ale jazda , zgniłe frytki hehe . kupujcie dalej w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  2. no dziwne , kurcze że tak jest aale co w każdej pace ? czy tylko trafiłeś raz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. W zdecydowanej większości paczkowanych frytek trafiają się ''zielone'' frytki, nie tylko w tych z biedronki. Zajrzyj do innych, będzie to samo. A jeżeli mam płacić za tak samą niską jakość produktów 'renomowanych firm' wolę płacić mniej ale w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze może mam słabe doświadczenie ale mi się nigdy nie trafiły zielone :) zresztą do tej pory pamiętam te sprzed 25 lat z przyczep w których serwowano przede wszystkim zapiekanki z mikrofalówek , a i nie jeden dorobił się domu sprzedając frytki i założę się że nikt nie patrzył tylko wrzucał jak leci a ludzie jedli i byli zadowoleni , to teraz się tak porobiło że zaczynają narzekać , za dobrze hehe powodzi się to wymyślają takie blogi .

    OdpowiedzUsuń
  5. bzdury.ja jem już trzeci dzien te frytki i ani jednej nie wyrzucilam bo sa ok.
    ,a po usmażeniu niebo w gębie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie ostatnia paczka jaką kupiłem była wolna od "zielonych" frytek :) ...zmienimy ocenę wkrótce

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie natknęłam na zielone frytki. Ale również uważam, że frytki są niedobre. Próbowałam je przyrządzić na różne sposoby i po porostu są niedobre. Lepsze są z Lidla

    OdpowiedzUsuń
  8. O ! i to to ja lubię - szczerość . A i tak najlepsze są te z MACDONALDS

    OdpowiedzUsuń
  9. o Boziu trafi ci się jedna taka i juz wielkie mi co . to nie kupuj . ja kupuje i jestem zadowolona a fryty pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś w tych całych budach z kebabami , ludzie którzy tam pracują , spuszczają się do susów i każdy się oblizuje ze smakiem a tu komuś przeszkadza zielona frytka.

    OdpowiedzUsuń
  11. fakt , z tą frytką lekko przesadziłam , frytki w sumie są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. frytki proste i dobre , po co się czepiać i szukać dziury w całym . szczerze je polecam wszystkim gospodyniom domowym , pychota i jakie zdrowe !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadłem chyba nic gorszego...nigdy nie napisałem żadnego komentarza.Po tych frytkach powstał ten - pierwszy!!!rm

    OdpowiedzUsuń
  14. co to za biznes płacić 4pln za 1kg mrożonych ziemniaków ??? jak za tyle kupisz w biedronce 15kg świeżych ziemniaków

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmienil sie producent frytek i teraz sa niebo lepsze....

    OdpowiedzUsuń
  16. oby były lepsze po zmianie producenta bo kasia figura np. przyznała się że jada tylko sushi , to się dziwiłam dlaczego reklamuje tłuste frytki ? kłamczucha jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To zielone to SOLANINA,substancja naturalnie występująca w ziemniakach, a nie zgnilizna..
    W zbyt dużęj ilości możę być szkodliwa, ale od zjedzenia jednej frytki nikt nie umrze.
    Nie zmienia fo faktu, żę frytki są beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja myślałam zawsze że to zgniłe frytki ? choć i tak lepiej samemu ziemniaki obrać to się skusiłam z lenistwa , w końcu jak sama Kasia F. lubi to co ja ? gorsza ;)

    OdpowiedzUsuń