poniedziałek, 6 czerwca 2011

TRZEJ KRÓLOWIE Z KLOSZARDOWEJ PÓŁKI

Porównanie trzech whisky z Biedronki (pierwsza z lewej) Carefour i Queen Margot z Lidla (pierwsza z prawej) . A co tu się rozpoisywać , Biedronkowej nigdy w życiu już nie kupię (to na 101%) Westerly z Carefour tylko jak będę nocował pod mostem a Queen Margot z Lidla w sumie polecam przetestować ponieważ w cenie 30pln za 0,7 L to chyba jedna z lepszych ...czytaj lepszych w kategorii produktów do tej sumy gdyż już za 40 pln śmiało kupisz coś lepszego . Wszystkie trzy kosztują tyle samo czyli po 30 pln jednak Biedronkowa whisky wydaje się być najgorszą , moim zdaniem nie nadaje się zupełnie do spożycia a okazuje się że ta z Lidla całkiem znośnie "wchodzi"  ... choć picie łyski z colą ociera się o "buractwo" , mimo wszystko polecam początkującym spróbowanie whisky z sokiem jabłkowym na kostkach lodu ... przy proporcjach pół na pół  ktoś nie wprawiony powinien posmakować "bez odrzutu" :)



TRZECH GŁÓWNYCH "GRACZY"





GRACZ NUMER 1 .  59/100 pkt
QUEEN MARGOT 

MÓJ WYBÓR CHOĆ MAWIAJĄ ...NA BEZRYBIU I RAK RYBA TO MAWIAJĄ RÓWNIEŻ , MĘŻCZYZNA SWÓJ HONOR MIEĆ MUSI ... TRUDNO SIĘ JEDNOZNACZNIE WYPOWIEDZIEĆ GDY O PODJĘCIU DECYZJI DECYDUJE "PIENIĄDZ" NA SZCZĘŚCIE WSZYSTKIE TRZY KOSZTUJĄ PODOBNIE . GDYBY NIE TE SKROMNE OGRANICZENIE (PIENIĘŻNE) , WSZYSCY ZAPEWNE DOILIBY 15-LATKI ... MI MARGOT TAK NA PRAWDĘ NIE SMAKUJE ALE Z PÓŁKI TRZECH  "KLOSZARDOWYCH" KRÓLI WYBRAŁBYM  JĄ ...

PONIŻEJ ZDJĘCIEWHISKY Z LIDLA ZA 29,99 PLN 
kliknij aby powiększyć




GRACZ NUMER 2 .  45/100 pkt
WESTERLY
Z SIECI CAREFORE ZA 29,99PLN

NAPISAŁEM POWYŻEJ ŻE WYPIJĘ JEDYNIE GDY BĘDĘ NOCOWAŁ POD MOSTEM ...KTO WIE , JAK SIĘ ZA SIEBIE NIE WEZMĘ TO PEWNIE TAK BĘDZIE , Z TĄ RÓŻNICĄ ŻE JUŻ TERAZ MNIE NA NIĄ NIE STAĆ NAWET GDYM CHCIAŁ JĄ KUPIĆ :( OJ JAKIE CIĘŻKIE CZASY SIĘ POROBIŁY (dodaję ten wpis w lutym 2013) A JESZCZE W DNIU GDY POWSTAWAŁ TEN POST BYŁO "ZNOŚNIE" CHOĆ PIĘTNO KRYZYSU BYŁO WIDOCZNE OD DWÓCH LAT (JUŻ W 2010 GOSPODARKA SIADŁA NA TYLE  ŻE BYŁO WIADOMO CO SIĘ BĘDZIE DZIAŁO I PROSZĘ , MAMY LUTY 2013 I NAJWIĘKSZE BEZROBOCIE OD LAT... ) ALE ZAMIAST O WHISKY TO SIĘ ROZWODZĘ NAD DUPĄ-MARYNĄ , PONIŻEJ NA ZDJĘCIU WESTERLY Z SIECI CAREFOURE A ŻE PORÓWNANIA WSZYSTKICH WHISKY ZAWSZE ROBIĘ W TOWARZYSTWIE PRZYNAJMNIEJ KILKU INNYCH (ABY PEŁNIEJ POCZUĆ RÓŻNICĘ) DLATEGO W TLE DANIELS A NA INNYCH FOTKACH 8YO HUNTER + GRANT KTÓREGO NIE WIDAĆ . REASUMUJĄC MI WESTERLY W OGÓLE NIE SMAKUJE I ODRADZAM JEJ ZAKUP (TO TYLKO MOJA OPINIA)




GRACZ NUMER 3 .  30/100 pkt

GOLDEN LOCH Z BIEDRONKI  PO PRAWEJ W CENIE 29,99PLN
PEŁNY OPIS ZNAJDZIESZ TU 
DLATEGO POWIEM TYLKO ŻE JEST TO NAJSŁABSZA (POZA JEDNĄ) WHISKY JAKĄ PIŁEM . TA JEDNA TO - "WILLIAM'S" ... MOŻE NIE MIAŁEM NASTROJU A MOŻE DLATEGO ŻE ZAPŁACIŁEM ZA NIĄ 54PLN !!!! IDIOTYZM TOTALNY - W TEJ CHWILI WYBRAŁBYM  "DWIE LOCHY" ZAMIAST  WILLIAMSA ALE CÓŻ , PRZYNAJMNIEJ JEDNO DOŚWIADCZENIE WIĘCEJ ...A GOLDEN LOCH NIE POLECAM , SMAKUJE JAKBY PĘDZILI JĄ W METALOWYCH BECZKACH PO BENZYNIE , SAM NIE WIEM , WYDAJE SIĘ ŻE TA WHISKY TO JEDYNIE , SPIRYTUS , BARWNIK I JAKIŚ SMAK "E" ...A O DĘBOWYCH BECZKACH TO JEDYNIE MOŻNA POMARZYĆ - OCZYWIŚCIE NIE MAM POJĘCIA JAK JEST PONIEWAŻ LENIWY JESTEM I NIE CHCE MI SIĘ DRĄŻYĆ TEMATU , ZRESZTĄ NIE JEST TEGO WARTA "LOSZKA" Z BIEDRONKI






" INNI GRACZE "







BUDAFOK
SMAKUJE JAK Z "KANISTRA" ALE ZA TO TANI
 CIEKAWOSTKA ZA 20PLN W CAREFOURE :)
OJ GÓWNIANY NAPÓJ Z WINOGRON 37%  ,SMAKUJE JAK ...SZKODA PISAĆ BO CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ PO TAK NISKIEJ CENIE  ALE  JAK NIE ROZCIEŃCZAJĄ GĘSTEGO AROMATU ZE SPIRYTUSEM TO JA NIE WIEM , TO SIĘ NIE ZNAM (TAK PO PRAWDZIE TO ORŁEM NIE JESTEM ;) ABSOLUTNE MINIMUM ...TAKIE DNO DLA "SMAKOSZY" KTÓRYCH JUŻ NIE STAĆ NA NIC WIĘCEJ ...


HUNTER'S GLEN  8YO
Z SIECI LIDLA JAKO KOLEJNA CIEKAWOSTKA 

HUNTER OKAZUJE SIĘ BYĆ LEPSZY JEDYNIE Z POWODU WIĘKSZEJ "ŁAGODNOŚCI" OD QUEEN MARGOT NIESTETY JEJ SMAK ZACZYNASZ ODCZUWAĆ PO CHWILI GDY JUŻ "ŁAGODNOŚĆ"  8-LATKA USTAJE . JEST TO I TAK NAJTAŃSZA WHISKY 8YO TAKŻE NIE MA CO NARZEKAĆ , JESZCZE DWA LATA TEMU W SIECI CAREFOURE KUPOWAŁEM JOHNY W. BLACK LEVEL 0,5L ZA 49PLN ...NIESTETY TO JUŻ PRZESZŁOŚĆ CZEGO NIE ŻAŁUJĘ GDYŻ NIGDY JASIA NIE LUBIŁEM , MOŻE DLATEGO ŻE NIE PRÓBOWAŁEM  JESZCZE ULUBIONEGO NAPOJU M.DOUGLASA - BLUE LEVEL :) ZAPEWNE ZMIENIŁBYM ZDANIE , MIMO TO CIESZĘ SIĘ ŻE WHISKY NIE JEST MOIM OCZKIEM W GŁOWIE ZA TO BRANDY I KONIAK OWSZEM . NIE MA CO PŁAKAĆ NAD JASIEM BLACK LEVEL 8YO JAK MOŻNA KUPIĆ ZA 50PLN TORRESA 10YO KTÓRY MOIM ZDANIEM TRZEPIE "CZARNEMU" JASIOWI  TYŁEK ŻE AŻ MIŁO btw. TORRES W SWEJ CENIE NIE MA CHYBA KONKURENCJI , NASTĘPNY PO NIM TAK DOBRY A ZARAZEM TANI TRUNEK TO 15-LETNI DIMPLE ZA 120PLN ...OCZYWIŚCIE JACK DANIELS JEST I BĘDZIE NIEZAWODNY W CENIE DO 70PLN ...PO PROSTU KLASYKA ALE I TAK WOLĘ BRANDY I KONIAK ...

CENA 39,99PLN












INNE CIEKAWOSTKI



SZALONY EKSPERT ?


No nie mogę , koleś polewa malta SZKOCKĄ KUROPATWĘ zabijając ją COLĄ ...Brak słów jak tacy się produkują w sieci , jeszcze gdyby pomieszał z sokiem jabłkowym co od biedy przystoi amatorom ale COLA ? Tylko w jednym filmie z Hollywood zalewa Colą whisky aktor ...Johny Deep (grając z Alem Pacino) Ludzie jak to widzę to mnie krew zalewa , dobrze ze na ziemi istnieją też inteligentni . Dla przykładu w filmie BLITZ - JASON STATHAM w początkowej scenie , po obudzeniu wypija whisky z kubka :) a w kolejnej scenie w barze zapytany czy chce aby mu dodać do whisky KOSTKI LODU ! mówi : "a kto pija z lodem ???" I to ja lubię i to ja rozumiem ...jak to powiedział Szyc w znanym filmie . Ludzie którzy nie lubią whisky zawsze ją będą przepychać jakimś gównem i czy to będzie cola czy jakikolwiek sok nie ma to żadnego znaczenia . Prawdziwy znawca zawsze wypije czystą whisky jak pan Bóg ją stworzył i pieprzenie o dolewaniu wody lub kostek niech sobie pajace z YT zostawią dla siebie i frajerów którzy im w to uwierzą .

Dla równowagi i jako ostrzeżenie



ZOBACZ RÓWNIEŻ : "WSZYSTKO O WHISKY" 



30 komentarzy:

  1. alkohol ludzie alkohohol a wwwwy wy nic nie mowicie

    OdpowiedzUsuń
  2. pije od czasu do czasu goldena z biedronki i jest calkiem nie zly
    przynajmniej nic mi nie dolega :>

    a te nasze czyste wódki to coraz gorsze robią....

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja tez sie dolanczam i potwirdzic hce ze dobry jest golden loh i taki esklosywny bardzo jest

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to tak: Lidlowa jest OK (również następnego dnia brak skutków ubocznych) ale i Biedronkowa w zasadzie mogła być (przynajmniej jakis czas temu), bo teraz ewidentnie się popsuła (??? czyżby lali z innej cysterny???) ostatnio kupiłem "coś" pod tą sama nazwą co kiedyś no i bardziej mi to podłe brandy przypominało niż whisky do C4 mam nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TEŻ SIĘ ZGADZAM , HUNTERS 8 LATEK JEST OK ALE ZA 45 ZETA MOZNA JUZ KUPIC COS LEPSZEGO TYLE ZE 3 LETNIEGO ALE KTO POCZUJE ROZNICE HEHE

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden jest najlepszy .... i chuj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja bym napisał że najlepszy i dwa chu...e :):):) ale go nie pijam to po co ? pisać bzdety .

    OdpowiedzUsuń
  8. pije tylko łyski z biedronki, carrefoura, lidla wszystkie smakują mi bardzo ale tylko z cola za 0.89 zł z lidla. Wódki naszej do ust nie biorę. Ciekawe dlaczego picie Łyski z kolą to buractwo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat picie takiej to nie jest , bo te tanie solo smakują okropnie i one są po prostu stworzone jako tania baza do drinków. Buractwo to jest picie porządnej whisky , np 12-letniej blended za 100zł albo broń już Boże Single Malt z colą na pokaz jakie to Ylitarne trunki pijamy.

      Usuń
  9. WieeeeeeeeeeeeeŚniaaaaaaaaaaaaaaaK

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wyzsze wyksztalcenie, i dobrze stoje finansowo, mieszkam 20 lat w kraju gdie pije sie przewaznie wiyskey. Urodzilem sie w miescie. Potrafie rozruznic single malt od blended, scotch od irish. Lubie pic czasami whiskey z cola lub ginger ale. Czy jestem burakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko nie lejesz Coli do Single Malt to może jeszcze nie :)
      Jak lejesz to JW Red albo czegoś tej klasy i niżej - też nie :)

      Usuń
  11. ja ledwo skończyłem podstawówkę , mieszkam również w mieście , niestety nie przelewa się , potrafię rozróżnić whiskey od whisky i burbona i to tyle ponieważ wszystkie w przedziale od 50zł do 80 zł smakują podobnie i tu mam problem . Nie pijam z colą bo to grzech , jak miałbym mojego ulubionego malta Dimpla 15letniego wlać w siebie z colą nie wypiłbym go w ogóle a jak ktoś mi powie że potrafi rozróżnić singla od malta to chyba ma na myśli tego z biedronki - tak to i ja odróżnię ale jeśli porównać malta powyżej 100zł to "no way" ale co ja wiem ja tylko jestem po podstawówce

    OdpowiedzUsuń
  12. KTO MĄDRY WYDAJE 100/200ZŁ NA WHISKY ABY JĄ MIESZAĆ ? (NIE WSPOMINAM NAWET O DROŻSZYCH) BURAK TO MOŻE ZŁE OKREŚLENIE RACZEJ KTOŚ KTO LEKCEWAŻY WSZELKIE WALORY TEGOŻ TRUNKU ALBO KTOŚ KOMU JEST TO ZUPEŁNIE OBOJĘTNE . MYŚLĘ PRAWDZIWY SMAKOSZ NIE WYMIESZA NAWET NAJTAŃSZEGO GLENLIVETA Z "JEDNEJ BECZKI".

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już muszę zjeść parówkę to tylko z musztardą , tak zapewne mają ci którzy dodają colę do whisky , nie smakuje im to muszą ją czymś przepchać , rozumiem ich bo sam nie wyobrażam sobie delektowania się wyborową ,widocznie ci którzy piją z colą nie lubią smaku whisky tak jak ja smaku wódki . Nie wyobrażam sobie z kolei wybicia Martela czy Camusa z colą jak też dodawania do mojej ulubionej suszonej kiełbasy ketchupu czy musztardy - tak się robi jesli się czegoś nie lubi a ja przecież chcę się delektować , zarówno smakiem suszonej kiełbasy jak i whisky czy koniaczku :) pozdrawiam wszystkich wielbicieli whisky pis z wami

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz .........następny razem proszę ostrzej

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za recke, szukałem właśnie taniej whisky i ta queen margot z lidla to strzał w dziesiątkę. Nie wiem jak inni, którzy próbowali, ale jak dla mnie to jest na luzie lepsza niż Johny Walker Red Label - dużo lepszy, łagodniejszy finisz, nie pali tak w trzewiach ;) Dla mnie jak za 3 dychy to niemalże objawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Lidlu pojawiły się 8 letnia Bushmills i 8 letnie Queen Margot ,obie zupełnie niezłe.A kloszard będzie zadowolony nawet z denaturatu.Dodaję lodu bo alkohol zabija czasami smak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiecie po czym możemy poznać profesjonalistę ? Nie mamy pojęcia :) Gdybyśmy wiedzieli , sami byśmy nimi byli ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co myślicie w Queen Margot 8 Years Scotch Whisky z Lidla ???
    Jak dla mnie całkiem dobra jak za cenę 40 zł !!
    Da się pić bez coca coli i jest całkiem nie zła !
    Z colą ma trochę zbyt intensywny drewniany posmak ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi smakuje Margot 8 z Lidla ale nadal w niej czuć tanią whisky - po prostu łagodniej wchodzi bez mocnego zapachu-smaku perfum jak w jasiu wędrowniczku ale 2 lata temu w caredoure wilensaka w warszawie jasia black lebel 8 yo można było kupić 0,5l za 42zł i to były zajebiste promocje , w tej chwili gdybym miał kupowac MARgot 8 yo z lidla zawsze wybiorę Torresa za 46zł 5yo choć to nie whisky - bardziej mi smakuje zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Golden Loch, Hunter's czy Queen Margot to są dobre whisky ;) znam się trochę na whisky i uważam że większość z was gdyby nie widziała butelki np golden locha to by pomyślała że pije balantyne ;) a więc butelka nie świadczy o smaku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. golden loch do dupy

    OdpowiedzUsuń
  22. to jest prywatna sprawa czy ktos pije z colą czy bez, czy wyda 80 czy 190 i wyleje do WC.to ja mogę powiedzieć ze ci którzy pija samą mają kubki smakowe wy...ne to tak samo wszyscy słuchamy disko polo na weselach się bawimy a do tego nikt się nie przyznaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie o to chodzi Ajnsztajnie , chodzi o to że nie ma i tak najmniejszych k...szans na porozumienie to po co się produkować ? PO TO ABY ZAMANIFESTOWAĆ SWOJE ZDANIE :) a kogo k...obchodzi moje zdanie ? Wystarczy być pierwszą lepszą głupią jak but pindą pod nazwą "CELEBRYTA" i zareklamować jakiś GÓWNIANY produkt aby rzuciły się na niego tłumy zidiociałych ... a można mieć swój własny rozum i iść swoją własną ścieżką ...czyli pić ŁYSKI jak pan Bóg ją stworzył (albo jakiś w du...ciapany Szkot) bez zbędnych "zapełniaczy" które pozostawiam marszandom parówkowym - oni mogą "zapychać" "serdele" musztardą czy też ketchupem , gdyby zajadali się wędliną za 100zł z kilograma z pewnością nie przechrzcili by jej jakimś marnym dodatkiem-popychaczem - chcieliby poczuć poezję smaku jakiego na co dzień nie są w stanie poczuć ...Jednym słowem to dobrze że są ciągle tacy którzy piją z COLĄ :) w końcu skąd byśmy wiedzieli że jesteśmy mądrzy gdyby głupców na świecie nie było ?

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Ja pije różne whisky blended oraz single mat,próbowałem również tych tańszych i stwierdzę że golden loch jest lepsza od tescowej ,lecz żecz gustu.Jak ktoś pamięta to Jochny W. w zestawie był sprzedawany z płytą cd z przepisami drinków, a był też przepis z mlekiem...Jak kto lubi.Cena nie jest wykładnikiem smaku pijącego!Co niektórzy pijący w moim towarzystwie nie poznali różnicy pijąc Red Label od Glenkinchie 12 YO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. red lebel to intensywne perfumy tak charakterystyczne że mam wrażenie czasem że to jedyna whisky która mi się kojarzy z zapachem perfum tak bardzo a każdy przynajmniej 8 latek jest łagodniejszy i to na tyle że nie ma mowy o pomyłce - przynajmniej ja po latach doświadczeń cieszę się ze choć to wyczuwam

      Usuń
  25. czesc kometujacych jest na poziomie 5 letniego dziecka. ja nie oceniam ludzi po tym czy pija lyche z cola czy sama. i do tego paru snobow lub pozerow co to niby smakuja whyskey 18 letnie a pewnie ta lidlowa to wszystko co pili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie ocenisz już chyba niczego ? aby coś ocenić należy coś mieć ...pod kopułą . Nie patrz w ogóle na nic i nic nie oceniaj - w ogóle nie myśl bo się spocisz . Niestety musisz wiedzieć że w odróżnieniu do takich jak ty żyją na świecie ludzie myślący , którzy na wszystko zwracają uwagę . Im jesteś mądrzejszy tym więcej widzisz a co za tym idzie więcej analizujesz ...chyba że jesteś głąb , no ale przynajmniej wtedy jesteś szczęśliwy :) Bo czego oczy nie widzą tego sercu ...itd.

      Usuń