poniedziałek, 26 września 2011

PIWO GRODZKIE NIEFILTROWANE


CENA : 1,85PLN  OCENA : 50/100 PKT  Jednym słowem FIFTY/FIFTY . Niby się uważam za znawcę a tak na prawdę g..o wiem . No takie trochę "przymulone" te piwko ale chyba takie miało być , no i takie "nijakie" ale takie już chyba miało nie być . Sam nie wiem , do tej pory raz na jakiś czas pijałem te ze wschodniej granicy (niefiltrowane) wyłącznie dla urozmaicenia naszych tradycyjnych browarów , choć tak na prawdę lubię tylko czeskie piwa , Bavarię i jakieś hiszpańskie ... zaraz ktoś powie że szajba :) No cóż , są tacy co piją Sarmackie , mało to , piją Sarmackie ciepłe (prosto z palety) , mało to piją Sarmackie przepijając Kroeningenem (jakoś tak się to pisze chyba) czytaj dalej nie bądź frajer ...


i to jeszcze mało bo piją Sarmackie popijając Kroeningenem i do tego bezczelnie twierdzą że jest najlepsze . No zmiłuj się Panie bo ja już nie mam siły walczyć z takimi . Osobiście nikogo nie przekonam że jak piwko to tylko zimne , że jak whiskey (irlandzka) to tylko sama, że jak wódka to tylko z kielonka z kiełbasą i ogórem , że jak winko to od 20pln minimum (a i tak nie ma pewności czy porządne) że jak każda inna wódka to zawsze i wszędzie pod warunkiem że przed 40stką , po 40stce się chłopie szanuj bo wątrobę masz jedną i jak masz ją dobijać to czymś porządnym a nie Absolwentem czy Krajową za 15 złociszy , to już lepiej jakąś porządną samogonkę i BANG , BANG I LUCKY LUCK . To do dzieła chłopaki , kupujcie grodzkie i pojedźmy po nim , no chyba że wam posmakuje to napiszcie komenta że jest ok , ja nie kasuję komentarzy także możecie dokopać jak tylko macie ochotę (ofkos bez wulgaryzmów - przynajmniej nie większych niźli moje) 

Kiedyś , kiedyś pewnego lata coś mnie wzięło i przetestowałem w ciągu 3 miesięcy ponad setkę piw ... TU LINK  : http://piwelko.blogspot.com/



19 komentarzy:

  1. No cóż - piwo tragicznie słabe, zajeżdża za przeproszeniem obozowym mydłem z tanim gronowym winem. Jeśli już musicie pić piwo z Biedrońki to weźcie sobie leżajska - podobny syf do heinekena ale tańszy. Po dobre piwo produkują polskie małe browary typu Kormoran, Witnica, Amber, Noteckie itp

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam kiedyś jak przeczytałem strategię heinekena przed wojną i okazało się że przez chciwość zrujnował wiele mały browarów holenderskich ponieważ je wykupował a następnie powodował że plajtowały . po raz kolejny potwierdza się zasada że kto ma pieniądze rządzi światem ....a pewnie wiele z tych małych browarniczych firm robiła dużo lepsze piwo niż heineken .. niestety sposób heinekena był dobry ponieważ jest on rozpoznawany na całym świecie ...dlatego przesłanie do wszystkich piwoszy - próbujcie piwo z małych firm a jak jakieś dobre traficie to je polecajcie wszystkim ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, na początku po spróbowaniu powiedziałem, że dobre. jednak po wypiciu połowy (więcej nie dałem rady) uznałem, że słabe. Znaczy, może ma taki charakterystyczny smak jak się pije, można go lubić lub nie. Trzepie w jelita jak rysy (tak, zdarzyło mi się) czyli tanie piwo 1,8 za litr, czy więcej. Jedyne co jest w tym piwie dobre, to posmak. Ogólnie to wypije sobie jeszcze jedno (bo kupiłem dwa piwa), ale więcej już chyba nie.

    Jeżeli chodzi o polecane piwa, to polecam perłę chmielową (browar jeszcze mały, a piwo dobre) no i od czasu do czasu piwo powyżej 3zł. Te są najlepsze. Jednak to już cena inna. Myślę, że grodzkie będzie dobre na grzańca w zimie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam się do perły chmielowej , znam piwko i też mi smakuje a grodzkie takie sobie , dobre tego typu kosztują po 6-8 zlotych więc nie ma czego się czepiać bo cena dobra

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam , smakuje jak piwo z małych browarów jak Brovarnia w Gdańsku , Brovaria w Poznaniu czy Bier Halle w Katowicach. Pozdrawiam Smakoszy

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się zaczynam przekonywać do tego piwa i chyba na nie przejdę z sarmackich sików - też pozdrawiam wszystkie moczymordy

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie popijam Grodzkie...Wziąłem je na próbę, nie oczekiwałem wiele, gdyż cena po prostu śmieszna, chyba 2,20 a więc jeszcze taniej niż Biedronkowy Leżajsk, a kolorystyka puszki kojarzy mi się z jakimiś tanimi szczynami.Ale kiedy nalałem do szklanicy, zobaczyłem ten kolor i mętność, piankę która całkiem długo trzyma(niestety nie mierzyłem jak długo) pomyślałem że NIE JEST ZLE! Zrobiwszy kilka łyków mogę powiedzieć ze jest całkiem całkiem!Popijałem ostatnio na okrągło Paulanery czy Obolon, piwka uznane,acz przynajmniej 2 krotnie droższe i powtórzę po raz kolejny - jest dobrze:D

    Zastanawia mnie tylko jak jest z pasteryzacją ?? Bo słowa o tym nie ma na puszce!!!Przeważnie PRAWDZIWE piwa niepasteryzowane i nieutrwalane chemicznie okres przydatności mają ok jednego miesiąca - tymczasem tu okres przydatność wynosi 2 miechy!!Za to jest informacja że piwko jest niefiltrowane!!Czyżby jakaś nowa technologia? NA PEWNO!! SMAKUJE LEPIEJ niż te oszukańcze piwa z dużych koncernów które bezczelnie ostatnimi czasy robią w konia ludzi używając terminu "Niepasteryzowane"dla piw które co prawda pasteryzowane nie są, za to poddane ultrafiltracji która de facto pozbawia wszelkiej wartości organicznej ów trunek.
    Ja Grodzkie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo się przykładałem ostatnimi czasy (może w ogóle :) ale fakt , te piwko należy przećwiczyć raz jeszcze , obiecuję dodać więcej danych jak tylko znajdę czas .

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj dokonałem próby i szczerze mogę powiedzieć,że jestem mile zaskoczony.Za cenę 2.29 PLN z miłą chęcią za jakiś czas powrócę do tego piwa.Nie jest to wspomniana wcześniej Perła Chmielowa bo to nie ten gatunek ale ma coś w sobie przyjemnego.Jak na produkt cena<-->jakość uważam za produkt powyżej spełniający moje oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem Panowie, czemu takie komentarze, ale...

    Jak dla mnie Grodzkie niefiltrowane jest git... kosztuje 2,29, tyle co Carlsberg obecnie, ale jak zawsze w Biedronie, nie ma się co ceną sugerować...

    osobiście polecam i rekomenduję Grodzkie, oczywiście, że smak jest inny niż zwykłego piwa, to właśnie chyba ten mętny kolor drożdżowy, ale dlatego go polubiłem, jako odmianę...

    piję dziś już drugi dzień, druga puszka, w zapasie jeszcze 2

    małe browary przeżywają renesens, dobrze dla nas, smakujących pijących

    i dobrze, że je Biedrona wspiera...

    nie uważam, że to jest tanie i dobre piwo, bo dobre i tanie...

    to jest dobre piwo, a przy okazji w dobrej cenie

    nie smakuje jak sikacz bynajmniej, wg mnie

    Pozdro bro&sis
    xxxxx

    OdpowiedzUsuń
  11. mi smakuje i tyle , jak ktos sie nie zna to nie doceni ale dla smakosza to jedno z lepszych browarkow

    OdpowiedzUsuń
  12. ... co tu dużo mówić po prostu pyszne piwo, dobrze zrobione, jak dla mnie bomba; smakuje podobnież jak niektóre dobre piwa czeskie z tamtejszych zakładów browarniczych, które nie oddały jeszcze swego kapitału w ręce koncernów światowych. Ps. pozdrowienia dla prawdziwych smakoszy

    OdpowiedzUsuń
  13. prawdziwi smakosze dziękują za pozdrowienia tylko prawdziwi smakosze nie pijają sików tak więc prawdziwi smakosze przesyłają pozdrowienia powrotu do najlepszych browarów a nie cienkuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dla piwko zajebiste pije dzisiaj trzecie i coz na tym sie skonczy bo jutr o do pracy trzeba isc .Jak dla mnie piwo ok.polecam jest inne niz zubr tyskie nprawde 100 PROCENTACH POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  15. JAK DLA MNIE TO SIKI ZA DWA ZETA

    OdpowiedzUsuń
  16. raczej pozytywna opinia. na codzien raczej inne piwko ale dla odmiany całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. no koleś teraz to popłynąłeś z tym piwem. Grodzkie jest jednym z najlepszych piw jakie wystawiła biedronka jeśli ja cie nie przekonuje to zobacz jak znika z palety.

    OdpowiedzUsuń
  18. jutro jeszcze raz je kupię i sprawdzę czy się myliłem , pewnie miałem zły dzień ...

    OdpowiedzUsuń
  19. To piwo jest dobre, ale tylko świeże. Piłem dwie puszki jedna po drugiej jedno swieże, drugie przy końcu daty ważności i to już nie było to. Zatem wygląda na to, że faktycznie nieutrwalane. Brać i pić, ale zwracajcie uwagę na datę ważności!

    OdpowiedzUsuń