środa, 10 kwietnia 2013

Mikado ketchup pikantny z Lidla



PRODUKT Z LIDLA   CENA : 2.89 PLN OCENA : 65 PKT . Być może nie mam racji , być może już się za bardzo przyzwyczaiłam do Biedronkowego ketchupu z tej samej półki cenowej jednak wkurza mnie to że po jednym dniu stania na dole zbiera się woda i po otworzeniu "wieczka" i próby wyciśnięcia sosu tworzy się "bryzga" która btw. chlapnęła na mnie z taką siłą iż spodnie które miałam na sobie poszły do przepierki ... I tak za każdym razem ... oczywiście już się nauczyłam i potrząsam ketchupem zanim go wycisnę ale z Biedronkowym nie miałam nigdy takich przejść . Smak również jest inny , moim zdaniem zdecydowanie gorszy od Biedronkowego ketchupu . W sumie nie wiem po co go kupiłam , jedyna korzyść to ta że ostrzegę innych a i znajdziesz tu dane z opakowania . Aby była jasność jedyny ketchup który lubię to Heinz , następny w kolejce (bo stary mnie przyzwyczaił) to Pudliszki ... a opisywany tu Lidlowski Mikado niestety wypada słabiutko . Nie mniej jednak w porównaniu z ketchupami z najniższej półki broni się dzielnie , o nie , nie jest to ketchup do zapiekanek dworcowych  (w latach 80'' tych było mnóstwo budek z zapiekankami serwowanymi z ketchupem najtańszej jakości którego smak odnajdziesz w najtańszych wyrobach z dyskontów ) Ten ketchup nie jest zły ale i dobry również . Trudno mi się wypowiedzieć ale na pewno będę kupować Biedronkowy a tego już raczej nie , być może masz swoje własne spostrzeżenia którymi chcesz się podzielić , napisz w komentarzu co myślisz o ketchupie z Lidla ...













2 komentarze:

  1. What а ԁаta οf un-ambіguity
    аnԁ preseгveness of valuable knowleԁge on
    the topiс of unpredіcted feelings.

    Reviеw mу webрage - radabg.com

    OdpowiedzUsuń
  2. obѵіοusly like уouг wеb ѕitе hοωеver you need to tаke а
    look at the spelling on seveгаl of yоur ρosts.
    Seѵerаl of them aгe rife with ѕpеlling іsѕues and
    I in findіng it ѵerу bοthersome to tell the truth on the otheг hаnd
    I'll surely come back again.

    Also visit my webpage :: Fare Un Sito CREARE UN SITO WEB Fare Un Sito

    OdpowiedzUsuń