czwartek, 11 kwietnia 2013

KAWA SYPANA ARABIA Z ULICY KAWOWEJ

CENA : 10,99 PLN  OCENA : 55/100 PKT  CENA ZA KG. 55 PLN 
Pierwsze co rzuca się w oczy to wykonanie . Jest ...tanie . Już sama nakrętka gnie się jak żadna ze wszystkich do tej pory z którymi miałam przyjemność . Grafika na froncie woła o pomstę do nieba a smak to kategoria D... o ile są w ogóle jakieś kategorie ? Dla mnie to pomyłka tego tygodnia . Nie dość że smakuje nijak to do tego drogo kosztuje . Kupując ją zapatrzyłam się na inną etykietę gdyż pamiętam że widziałam na półce 8 pln za 300 gram a tu bach 11 pln za 200 gram . Na pewno Jacobs czy Davidoff to to nie jest i nie będzie . Aby było śmieszniej tworzy to coś INSTANTA z Kawowej ! Czujecie :) Dobrze że chociaż podają wytwórcę , ostatnio coraz więcej wytwórców jest "anonimowych" a jedyny napis głosi "wyprodukowano w EU" Co do kawy ARABIA to trudno mi się określić gdyż z sypanych najbardziej smakuje mi JACOBS GOLD a cała reszta łącznie z łagodnym Davidoff jakoś na mnie nie działa - ARABIA już w ogóle ... Jedyna kawa poza JACOBSEM to kawa z ekspresu i tu absolutnie rządzi trójca której od lat nie zmieniam (ILLY , PELLINI ,CELLINI) Tak jak napisałam trudno mi określić smak kawy ARABIA (już sama nazwa idiotycznie brzmi) smak bardziej gorzkawy od porównywalnej cenowo kawy z Lidla , bez żadnych nut smakowych , nawet pita z mlekiem smakuje "ciężko" . Wykonanie słabe , jakość wątła , cena nie najniższa ...ja nie polecam ale jak się znajdzie odważna lub odważny bronić tej kawy to zapraszam zostawić komentarz .
LINK DO 50 KAW KTÓRE WYPRÓBOWAŁAM
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz