środa, 7 listopada 2012

PORÓWNANIE CEN BIEDRONKI SPRZED KILKU LAT - PARAGONY !

JEŚLI MASZ GDZIEŚ STARE PARAGONY Z BIEDRONKI PODZIEL SIĘ Z NAMI 
PORÓWNAJMY JAK OD 10 LAT ZMIENIAŁY SIĘ CENY produktyzbiedronki@gmail.com
Zabieram się do tego postu jak pies do jeża , w końcu postanowiłam choć tytuł wpisać - może mnie to zmotywuje . A robię to wyłącznie dal samej siebie przez zwykłą ciekawość . Być może masz w du.... że oranżada VIVAT 2L za którą płacisz w tej chwili 0,99pln dwa lata temu kosztowała 0,79pln , ja nie , jak to zobaczyłam (zazwyczaj nie kupuję tego napoju bo go nie lubię) jak to zobaczyłam to zrobiłam minę jakby ktoś mi starego pierogiem zajeb.... i powiedziałam sobie pod nosem staropolskim " Nie ma, kurwa , mowy ".  To ja zapier...w pocie czoła , padając na pysk , pensja mi leci w dół a oni co chwilę podwyższają ceny - niby nic nowego ale w czasach ostrego kryzysu jest o czym napisać . Odnosi się to do większości produktów jednak są w śród nich chlubne wyjątki których cena niezmienną jest od lat kilku o czym postaram się również napisać ... kiedyś bo jak wspomniałam dziś tylko kilka słów z racji braku czasu ( w końcu jestem 100% bezrobotną - no dobrze przyznam się bez bicia , dorabiam grafiką ale nie da się z tego wyżyć - chyba że się jest studentem z Wrocławia który za 31 złotych dał radę żyć przez 31 dni :)
Na początek porównanie rachunków z 2010 roku i aktualnego (2012 listopad)  Kiedyś to się żyło :):) i pomyśleć że w 2010 roku robiąc zakupy za średnio 95zł czułam że obciach mi wypieka róże n policzkach , teraz kupując średnio za 9,50pln nawet nie "pacze" na te młode siksy w kasie bo mi wstyd ...Ja wiem , znajdą się tacy co napiszą że mają to w dup... co ktoś myśli ale ja wiem swoje i kierując się logiką Bertranda Russela " TO SMUTNE ŻE GŁUPCY SĄ TAK PEWNI SIEBIE , A LUDZIE MĄDRZY TAK PEŁNI WĄTPLIWOŚCI"  ...kierując się jego logiką zdaję sobie sprawę że nie po to mam w mózgu szare komórki aby ich nie używać :) Dlatego wszystko co się dzieje wokół mnie zostaje poddane analizie co jest bardzo wkur... bo czasem mózg mi pęka z zamartwiania się głupotami o których inni nie zdają sobie nawet sprawy .


 2012






 2011



 2010



Porównaj ceny :


VIVAT - 0,79pln - dziś 0,99pln
ZUPKA "SMACZNA" 0,64pln - dziś 0,69pln
Groszek konserwowy w puszce - 1,29pln dziś 1,49pln
Mleko 3,2 - 1,85pln dziś 1,99pln
Flaki - 4,99pln - dziś ...?
Jaja 10szt - 4,49pln dziś ... ?
Pasztet DROSED - cena ta sama ! :)
Wódka wyborowa 0,35L - 14,49pln - dziś ...?
Piwo OKOCIM MOCNE 0,65L - 2,65pln - dziś ... ?
SIATKA - 0,7pln - cena ta sama ! :)

 2009

 2008

 2007

 2006

 2005

 2004

 2003

 2002

 2001

 2000





CENY NAJTAŃSZYCH PRODUKTÓW ZA 1KG

wkrótce dodam ...

NAJTAŃSZY PASZTET 
PAPRYKARZ
KONSERWA TURYSTYCZNA
PASZTET KURKA
FASOLA CZERWONA W PUSZCE
BURACZKI W SŁOIKU
MAKARON JAJECZNY
NAJTAŃSZA CZEKOLADA
NAJTAŃSZA HERBATA
NAJTAŃSZY SER
HAMBURGER MIĘSO
WAFELKI
PIERNICZKI
RYŻ
MAKARON
KASZA GRYCZANA
WODA GAZ.
WODA W POJEMNIKU 5L   
GROSZEK KONSERWOWY
KAPUSTA W SŁOIKU
SER ŻÓŁTY
MARGARYNA
JAJKO
MASŁO
MLEKO










Jeśli znajdziesz gdzieś stare rachunki , prześlij mi a je tu dodam , od lat nie zmieniłam żadnego postu ani nie usunęłam komentarza - rachunki tu będą i za 10 lat i za 20 lat . Będziemy je mogli po prostu porównać w przyszłości :)











3 komentarze:

  1. U mnie siatka po 8 gr, nie ma lekko

    OdpowiedzUsuń
  2. no way ...w każdej Biedronce siatka kosztuje 7 grosików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPRASZAM , WŁAŚNIE ZAPŁACIŁAM 8 GROSZY ZA SIATKĘ ...PODROŻAŁY :) ale to i tak nic w porównaniu do carrefoure gdzie kosztują 35 groszy 100 X gorsze

    OdpowiedzUsuń