środa, 31 października 2012

MISPOL BIAŁYSTOK KONSERWA TURYSTYCZNA -uciekaj !!!!

UWAGA: PRODUKT NIE POCHODZI Z SIECI BIEDRONKA , uf i dzięki Bogu :)

Blog popada w niełaskę rządzących (me:) całość kształtuje miernota i cienizm a do totalnego upadku brakuje cala , tak opisałabym blog na który właśnie wszedłaś lub zaglondłeś niemniej jednak gdy wokół dzieją się rzeczy opisać warte , zasiadam swego rumaka pentiuma sto i ruszam w przygodę wielkom i godnom miszczuf . Tak właśnie wygląda "siadnięcie" przed kompem i skrobnięcie pościdła ...
A teras o so hodzi ?
Ano o to , żem myślała -  2,99pln w Biedronce za turystyczną to tanio a tu się znalazła baba i zniosła mi z bazaru jakiego konserwę z Białegostoku za dwa zeta z terminem 2014 - czujecie ? Najsamwpierw pomyślałah ze kradziuna albo cuś ale nie  . Co musi być w środku aż żal ściska pomyślunek - nawet nie chcem wiedzieć jak cuś takiego się daje wytrzebić w dwuh złociszah... my tu o pierdołah a hodziło przeca o kUnserwe :) no to luuu .

OPIS :
Jeśli ktoś kupi taką konserwę to współczuję , muszę w tym miejscu przyznać że Biedronka potrafi wybrać towar niszowy o "najlepszej jakości" Koszt konserwy Mispol w innych sieciach to 2,80pln /   ok. 8,60pln za kg (chyba najtańszy na rynku). Przysięgam jeszcze nigdy w życiu nie zjadłam niczego takiego... a myślałam że pasztet z Lidla za 85gr .to już najgorszy upadek . Tej konserwy należy spróbować aby docenić Biedronkę i jej odpowiednio wybrane produkty i choć najtańsza konserwa turystyczna z Biedronki za 2,99pln nie jest również rewelacyjna to jednak zdecydowanie lepsza od tej z Mispol ...




MISPOL S.A
ul.OCTOWA 1
15-399 BIAŁYSTOK
tel.(87)) 565 42 10 (chyba jedyna firma która podaje numer tel. :)

btw.
Coś mnie wzięło po tym jak "otwarłam" kUnserwę" i chciałam się z wami podzielić ... (kuna sie nie wyzbende tych prostackich textuf hyba nikdy)
KLIKNIJ DALEJ , ZOBACZ ZDJĘCIA











11 komentarzy:

  1. Nie znasz się ta konserwa jest pyszna

    OdpowiedzUsuń
  2. :) musisz na dowód przesłać zdjęcie że w ogóle ją jadasz a ja je tu umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjedz konserwe Sokołowa za 5 zł to rzygniesz! A uwierz mi że mało czego nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie to jem , równie dobrze mogli tu nasrać

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki Bogu ktoś poza mną tego spróbował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MISPOL też produkuje konserwy dla Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  7. biedronka i mispol ??? jakiś przykład ??? teraz będę baczniej zwracać uwagę

    OdpowiedzUsuń
  8. konserwa turystyczna,tyrolska, te droższe pewnie też są z Mispola, pójdź sam sprawdz jak nie wierzysz. Na dodatek przy jednej urwał mi się kluczyk i nie mogę jej otworzyć

    OdpowiedzUsuń
  9. :) kluczyk to małe piwko ale jak jest jak mówisz to kompletna załamka , sprawdzę po świętach (załamka bo MISPOL trafił u mnie na czarną listę) thx

    OdpowiedzUsuń
  10. oni produkują z połowę puszek dla biedrunki !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń