wtorek, 6 września 2011

RYŻ DŁUGOZIARNISTY BRĄZOWY SUPREME

CENA :1.99PLN OCENA : 75/100 PKT Mimo że należy go gotować dwukrotnie dłużej niż wujka Bena to mimo wszystko polecam gdyż bardzo lubię dziki ryż natomiast nigdy nie lubiłam białego . Prawda jest taka że UNCLE BENS kosztuje 4,50pln za 4x120gram a SUPREME kosztuje tylko 2pln za 4x100gram ... czyli gdyby było go 4x120gram kosztowałby 2,45pln , niestety UNCLE BEN gotujesz dwa razy krócej ...w moim przypadku na kuchence elektrycznej indukcyjnej 0,3kwh (ok. 20groszy) a SUPREME 0,6kwh = (ok. 40groszy) Jednym słowem realnie SUPREME w porównaniu z U.BENS to koszt 2.60pln .. do 4.50pln co jest super wynikiem. Tak na prawdę to 1kg białego ryżu kupisz w biedronce za 3pln a jak poszukasz w innych sieciach to 1kg. uda ci się kupić za 1,50 pln ;) czyli te ładne opakowane 4x100 gram jest jednak drogą imprezką ;) Klikając dalej zobaczysz kilka zdjeć porównawczych i dokładny skład ryżu




Porównywałam supreme do bensa i tak na prawdę smakują prawie identycznie , jedyna różnica to ta że supreme musisz gotować ponad dwa razy dłużej

Tu widać je po wyjęciu - gotowane w tym samym naczyniu tyle samo czasu - supreme musiałam jeszcze podgotować ok. 6 minut (supreme po lewej stronie Uncle Ben's po prawej)
ryż supreme z biedronki
ryż Uncle Ben's

13 komentarzy:

  1. super cana za ten ryż i dobry do tego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie znalazłem wielkiego białego robaka w tym ryżu. Nie kupujcie tego gówna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uncle bens rządzi bez porównania , wszystkie te tanie to lipa na kolkach ale to wie tylko ta ktora kupuje

    OdpowiedzUsuń
  4. uncle bens jest pewnie bardziej "preboiled" niż ten biedronkowy - z punktu widzenia wartości odzywczych skłaniał bym się właśnie dlatego ku biedronkowemu - lepiej dla mnie i mojego żołądka jeżeli to ja gotuję ryż a nie koncern robi swoje "czary mary".

    OdpowiedzUsuń
  5. na uncla bensa trzeba uważać bo może byc modyfikowany genetycznie

    OdpowiedzUsuń
  6. robaki w ryzu !!!! swinstwo....dzis znalazlam po ugotowaniu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam nie wierzę daj foty

      Usuń
    2. Robaki? Produkty przechodzą przez program sanitarno-higieniczny, więc nie jest to zbyt możliwe.

      Usuń
  7. robaki ? też mi się wydaje nieprawdą

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość że gotuje się 1,5 godziny a nie jak piszą 30 minut to smakuje beznadziejnie żeby nie napisać gorzej stanowczo NIE POLECAM, w życiu już tego nie kupie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ? a co kupisz za taką cenę ? nie ma co narzekać ...

      Usuń
  9. jak dla mnie to fajny ryż i tani , nie wiem czemu wszyscy tak po nim jadą , jest spoksik

    OdpowiedzUsuń