wtorek, 26 października 2010

NAPÓJ GAZOWANY by DEKADA cena : 0.89pln

Cena : 0.89pln . Jakość : 18/100pkt. i TO JEST WŁAŚNIE CUD ... jak oni to robią że w tej cenie dostajesz napój ...niestety prawie niezdatny do picia . Podejrzewam że jeśli sprawdzić dokładny proces produkcji to nawet zwierzętom by zabroniono spożycia . Okrutny , wściekły , "nieokiełznany" . Pijesz na własne ryzyko , osobiście nie polecam a zakup go w markecie to doświadczenie otarcia się o taki obciach że głowa mała;)

Dodano 6.czerwiec 2012 : Czy zbyt ostro potraktowaliśmy napój który być może na to nie zasłużył ? Faktem jest że butelka jest tak cienka że cieńszej się już chyba nie da wyprodukować :) (woda gazowana za 65gr ma identyczną) Wpływa to na komfort przelewania z niej napoju czy też odkręcania korka który gdy mocniej zakręcony nie daje się odkręcić gdyż "skręca się " cała butelka :) To oczywiście świadczy o obniżaniu ceny jednak sam smak musiał mnie naprawdę odrzucić skoro tak ostro go potraktowałam . Oceny zmieniać nie będziemy jednak jeśli ktoś ma coś mądrego do dodania to śmiało ...





16 komentarzy:

  1. no fakt , takiego dziadostwa dawno nie piłam

    OdpowiedzUsuń
  2. no do kitu z takim napojem , lezal z miesiac i nikt go nie chcial ruszyc najmniejszym pacem - wode z kranu a nie ten arszenik

    OdpowiedzUsuń
  3. mi on bardzo smakuje , ale może dlatego ,że nie jestem taka bogata i mogę pić tylko ten arszenik ...

    OdpowiedzUsuń
  4. królowo niebios porzuć ten arszenik na korzyść coli a świat stanie się pikny

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt że ta nowa DEKADA mietowo jabłkowa jest dziwna i nadaje sie tylko zimna i siwzo otwarta do picia stara Dekada jabłkowa natomiat była bardzoooo dobra !!!! a gadanie że nie nadaje się do spożycia to pierdol... głupot .... te wody przechodzą odpowiednie badania !

    OdpowiedzUsuń
  6. co ty nie powiesz ? jak ci smakuje to dobrze , ja za 60 groszy się boję tego nawet spróbować ...jak oni to zrobili ? to ile butelka kosztuje ? 20 groszy ???? to co , napój kosztuje 45 groszy ???? i co ? za 45 groszy 1,5 litra ???? chłopie ty pij ile chcesz tylko mi nie pier...l że jest za te pieniądze dobra !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. he he , może się poprawiła od ostatniego czasu kiedy ją próbowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dekada podrożała i kosztuje teraz złotówkę i nadal ją kupujemy bo nam smakuje ! głąbie !

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam kupić i się przekonać ale już jej nie ma :( a takiego smaka mi narobiliście że kupiłam sześcipak coli za to :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez takich głąbów pozbyliśmy się napoju.Nie wszyscy mogą wszystko pić.Akurat to był jedyny napój,który mi pasował,bo nie był taki słodki i można było nim ugasić pragnienie,nie to,co byle jakimi słodkimi ulepami,jak np.jakaś coca cola,po której cukier w szalonym tempie się podwyższa,fanta,czy jakieś inne dziadostwo.Po co narzekać na coś,że jest takie,czy takie,nie pasuje coś,to się nie kupuje,a nie,żeby zaraz odbierać ludziom ich napój.Nikt nikogo nie zmusza,żeby to kupował,więc odczepcie się debile i pijcie te swoje zasrane ulepy,a ludziom też dajcie wybór.Co was to obchodzi kto co pije,każdy jest świadomy tego,co kupuje.Wy dalej macie co pić,a my przez kogoś takiego już nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w Biedronce stoi na półce za 90 grosików

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry napój świetnie smakuje zimy , u mnie jest po 99gr. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. mi smakuje. jak dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mógłbym zabić za dekade

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzisz w tle pierwszego zdjęcia na samej górze wino MASI i kawę PELLINI ? Ja nie zabiłbym za nie nawet muchy a dobre :) Dla mnie lepsze MARRANI i kawa ILLY choć będą się ludziska spierać ale co tam :P Co do Dekady ??? To trudno mi się odnieść , taka jakaś nijaka , więcej gazu niż esencji . Jak ktoś lubi to nie zabraniam .

    OdpowiedzUsuń