wtorek, 26 października 2010

DŻEM TRUSKAWKOWY NISKOSŁODZONY by RAPSODIA cena : 2.59pln

Cena : 2.59pln . To taki lekki "cienkusz" , smakuje prawie jak ten za czasów PRL-u który kupowałem na wsi u mojej babci tyle że mniej słodki . Od biedy ujdzie biorąc pod uwagę jakość do ceny jednak cudów się nie spodziewaj . Ocena : 55pkt








poniżej dla porównania kupiłam w sieci Lidl dwa dżemy aby się przekonać na czym polega różnica między 5zł (Maribel) a 3zł (Symphatica) . Prawda okazała się drastyczna , niestety droższy nie dość że smaczny to zapomniany po 2 tyg. na parapecie nadal nadawał się do zjedzenia podczas gdy tańszy zarósł pleśnią . Oczywiście winę ponosi cukier a właściwie długotrwałość gdyż to dzięki niemu droższy dżem tak długo może stać . Niestety droższy mimo że dobry to jednak ja jestem za nisko słodzonymi i drugi raz już go nie kupię (Lidlowskiego)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz