środa, 27 czerwca 2012

SALCESON WIEPRZOWY by PIKOK z LIDLA !

  PRODUKT Z LIDLA                                           
CENA : 3,49pln JAKOŚĆ : 75/100pkt . Naprawdę dobry produkt . Ostatnimi czasy przeleciałam chyba wszystkie dostępne pasztety . Zatem przyszedł czas na salcesony :) Pierwszy który zaatakowałam znajdował się na półce z puchami w ... LIDLU . No właśnie , dlaczego tam ? Ponieważ PIKOK który jest produkowany zarówno w Niemczech jak i w Czechach zaskoczył mnie pozytywnie już kilkoma produktami a zaczęło się od pasztetu z żurawiną który jest wyśmienity a i salceson wieprzowy polecam sprawdzić . Mimo że od czasów dzieciństwa salcesonów do ust nie brałam tak jak i pasztetów (nawet podpiekanych babcinych które o niebo lepsze od sklepowych) to jednak na stare lata wróciłam do nich i to z wielkim rozmachem . Dlaczego ? ...z biedy :P . Nikt mi nie powie że nie chciałby wcinać najlepszych wędlin o woli pasztety i salcesony. Ja wiem swoje i do pasztetu jak też salcesonu , serdelków , kaszanki itp. podrobów  wracam tak naprawdę jedynie czasem jak mnie coś najdzie . Wszystkim rzecz jasna polecam jedynie najlepsze i najdroższe wędliny ale nic nie zaszkodzi raz na jakiś czas się przekonać czy prawdziwy wiejski salcesonik podchodzi choć troszkę do tego z PIKOKA , czy też może bije go na głowę .



pikok salceson wieprzowy lidl muller's hausmacher wurst








1 komentarz:

  1. porządny salceson w słoiku i drogi ale dobry bo smakuje jak pomieszana kaszanka z salcesonem

    OdpowiedzUsuń