czwartek, 28 czerwca 2012

PASZTET Z ŻURAWINĄ PIKOK ALIMPEX-MASO LIDL

CENA : 1.99pln JAKOŚĆ : 75/100pkt 
               PRODUKT Z LIDLA                
Moja ksywka ostatnimi dniami nabiera coraz większych rumieńców , smakowałam już prawie wszystkie najtańsze pasztety przez co mogę się śmiało nazwać "paszteciarą" ale uwaga !  Tym razem zakosztowałam czegoś nieszablonowego . Pasztetu z żurawiną nie spotkasz na każdym rogu , kupisz go jedynie w sieci LIDL do czego zachęcam mimo składu który nie robi dobrego wrażenia to jednak sam smak pasztetu i duże części żurawiny robią swoje . Firma PIKOK która produkuje w Niemczech i Czechach już kilka razy mnie pozytywnie zaskoczyła , stało się tak i tym razem dlatego   jeszcze raz wszystkim polecam zakup choć zdaję sobie sprawę że nie każdemu posmakuje . Osobiście będę jeszcze do niego wracać ale przyznam że bardziej mi posmakował salceson PIKOKa i pasztet grubo mielony . Kilogram pasztetu PIKOK który tu opisuję kosztuje 15,50pln czyli dość drogo , dla przykładu w Biedronce najtańszy pasztet kupisz za 6.50pln / kg . Równie smaczny jest pierwszy z lewej pasztet PIKOK z pieczonym mięsem i z gęsi ( na zdjęciu po prawej ) Zauważcie że 3/4 to wypełniacze - woda itp. mięska malutko :)

PIKOK ALIMPEX-MASO LIDL PASZTET Z ŻURAWINĄ










8 komentarzy:

  1. po prostu rewelka , to trzeba sprobować

    OdpowiedzUsuń
  2. jadłam ten z wątrobą z gęsi pychaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. pół na pół , połowa mięska a połowa dopychacze i w ogóle za drogi jest uważam

    OdpowiedzUsuń
  4. z żurawiną dla mnie za słodki ,z gęsi dużo leprzy

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z zurawina za slodkia z gesi duzo lepszy i taki jest jeszcze podpalany czy tez pieczony tez dobry

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ostatni pasztet z żurawiną miał wewnątrz jakieś małe skrawki i było ich niewiele. Gdzie te piękne żurawinki których było tak dużo w poprzednich pudełkach????

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie obrzydliwy, zjadłam raz i ostatni,
    sama robię pasztet i wiem jedo że jego konsystencja nie może być jak tego gówna tłustego.
    Robię pasztet gdzie czuć mięso a nie tłuszcz, nawet mojej mamie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na początku posmakował , chyba bardziej jako ciekawostka jednak teraz po pewnym czasie faktycznie już go bym nie kupiła

      Usuń