środa, 13 czerwca 2012

LODY NA PATYKU ARIETTA - najlepsze lody z Biedronki

CENA : 1.69pln JAKOŚĆ : 90/100pkt 
Nie ma lepszych , czekolada słodziutka i zajefajnie mleczna a lody po prostu rządzą . Dziś mnie Biedronka na prawdę mile zaskoczyła , nie dość że nie biją po kieszeni to na dodatek smakują jak ...MAGNUM za 5pln . Może mnie ktoś objedzie za to że się nie znam ale co tam
mi smakują . Znajdą się zapewne fachowcy którzy stwierdzą że Arietty nie można porównywać do Magnum jak Hoop Coli do Coca-coli i zdaję sobie z tego sprawę ale nie mogłam się powstrzymać tak mi posmakowały :) Zatem Ludziki biegusiem mi do Biedroneczki i wykupować bo może ich zabraknąć...  :)








CIEKAWOSTKA


Kilka dni temu na Okęciu kupiłam podobne lody na patyku Magnum za 4,89pln !!! Czujecie ? 
 Poniżej zdjęcie tegoż sklepu w którym MAGNUM kosztuje tak drogo a być może ma tyle kosztować ?

Ręka mi drżała jak płaciłam , włosy stanęły jak postronki i spociłam się jak mysz 
a tu się okazuje że u nas w Biedroneczce za 1,69 pln kupujesz praktycznie identyczne ! 
No Kamikadze Boski wiatr i nie ma zmiłuj  , swoją drogą czy małe sklepiki aby przetrwać muszą nakładać tak duże marże ?  


Magnum do tanich nie należy , poszperałam trochę w sieci i znalazłam je w hurcie za 3,19pln  Zapewne jakiś bystrzak wyszuka jeszcze taniej
Swoją drogą czy MAGNUM jest aż tak dobre czy przepłacamy za to że firma się mocno reklamuje ? 




W YouTube reklamy lodów ARIETTA nie znajdziesz za to MAGNUM owszem , poniżej jedna z reklam MAGNUM w reżyserii Karla Lagerfelda


7 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo dobry lód, dziś testowałem. ps. co do magnum to w biedronce jest za ok 3,30zl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go dziś po raz pierwszy posmakowałam i muszę przyznać że czekolada super i lód też a magnum w Biedronce widziałam mix róznych po 3.80zł

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja głupia myślałam że miami są najlepsze hi hi

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre i tanie , nawet za tanie jak na takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lody okej tez je polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę dobre lody

    OdpowiedzUsuń
  7. dobre lody już je spróbowałam i się nie zawiodłam pychotka

    OdpowiedzUsuń