czwartek, 31 maja 2012

KAPUSTA CZERWONA by NASZA SPIŻARNIA

CENA : 1.75PLN JAKOŚĆ : 65/100  Kapusta czerwona z jabłkiem . Wprawdzie mi nie smakuje ale od razu mówię że się nie znam i tak szczerze to mogłoby jej w ogóle nie być , przeżyłabym chociaż zdaję sobie sprawę że przez  niektórych jest uwielbiana . Ponieważ za wiele nie wiem to i też za wiele nie napiszę . Firma Dawtona jako producent Naszej spiżarni jest już dobrze znana przez klientów Biedronki także jeśli lubisz inne ich produkty zaryzykuj i kup kapustę :) Poniżej zdjęcia produktu a jeśli przypadkiem znajdzie się znawca wśród odwiedzających , proszę o pozostawienie komentarza . Że też nigdy się nie trafi jakiś pracownik firmy aby ją podp... ? może przesłać zdjęcia szczura w zbiorniku ? Natychmiast zrobiłoby się tak jakoś "Pudelkowo" A produkty z Biedronki jak zwykle polecają się na przyszłość .



3 komentarze:

  1. Witam, kupiłam, jadłam i przeżyłam ale nie jestem aż tak bardzo nią zachwycona. Jak dla mnie za dużo octu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daje cebulke smietane doprawiam do smaku i dla mnie bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to gratuluję -jutro lecę po śmietanę i cebulę ;)

      Usuń