czwartek, 31 maja 2012

BURACZKI by NASZA SPIŻARNIA

CENA : 1.65PLN JAKOŚĆ : 69/100 Buraczki jak buraczki , jak ktoś lubi to zapewne powie że dobre a co jak nie lubisz ? Nie piszesz postu i już . Po co nawijać ludziom na uszy makaron skoro się nie jest obiektywną w danej kwestii . Skład produktu poniżej na zdjęciach , komentarze - wiadomo najważniejsze i tak na prawdę to one przedstawiają największą wartość . Ode mnie dodam tylko że cena jest faktycznie niska i niewiele się zmieniła na przestrzeni ostatnich dwóch lat a buraczki są grubo krojone i produkowane przez firmę DAWTONA . Marketing firmy wydaje się być prowadzony dobrze , nazwa miło się kojarzy tylko ta Dawtona :) nie wróży najlepszego ... Wydaje mi się że jeszcze rok temu producent był inny ale mogę się mylić . W sumie polecam chociaż doświadczenie nie mam żadnego , być może wypowie się jakiś przychylny pracownik Biedronki ???



5 komentarzy:

  1. Bardzo dobre. Ale juz zamkneli produkcje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie wczoraj szukałam na półce buraczków i zastanawiałam się dlaczego ich nie ma ? Kapusta czerwona nadal jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz produkuje je Victus,jak dla mnie trochę słabo doprawione, trzeba dodać octu/soku z cytryny, bo są mdłe. Poza tym wszystko ok - nie są twarde, dobrze starte, śmiesznie niska cena.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ja wiem czy niska cena ? prawie 6zł za kilogram to nie jest niska cena , 60 groszy za kg/ziemniaków to jest niska cena ale 6zł za buraki ???

    OdpowiedzUsuń