wtorek, 15 listopada 2011

KAWA CAPUCCINO ŚMIETANKOWE OD LAMOVIDA

CENA : 2.19pln  OCENA 50/100  Jakieś takie nijakie ... Oj nie pijam takich wynalazków , mój były tak ale ja twardo stoję przy espresso i już . I nawet nie rozpisuję o ILLY , PELLINI , CELLINI bo zaraz będzie że Biedronkowy burżuazyjny dziwoląg . A prawda jest taka że tego typu cappuccino ma i tak swoich zwolenników i oczywiście przeciwników także co nie napisze to i tak nic nie zmieni , należy spróbować samemu i się podzielić w komentarzu :) A klikając dalej zobaczysz skład produktu i porównania ....

Dodano : 15.06.2012 . Tak naprawdę kawa zasługuje przynajmniej na 65pkt. i została trochę pokrzywdzona ale ponieważ główną zasadą tej strony jest SZCZEROŚĆ i UCZCIWOŚĆ (gust to zupełnie inna trąbka) nie będę kasować tego co zostało napisane wcześniej . Powiem tylko że z sypanych najbardziej przypadł mi do gustu JACOBS GOLD  (coś oka 17złciszy za 100gr.) (moja połówka pija tylko łagodnego Davidoffa) a z ekspresu wystarczy ILLY choć najlepsza jest zawsze zmielona świeża i tylko w żarnowym . No to już wiecie co lubię - znacie mój gust :)

btw.
Ponieważ ekspres został już sprzedany , a i nie przelewa się jak wcześniej do tego po przeprowadzce okazało się że mam Biedronkę na dole w bloku ...sami rozumiecie że Capuccino z Biedronki zagościło w moim domu na dobre ...oczywiście wyłącznie z racji biedy . Najważniejsze że potrafię się do tego przyznać







CAPPUCCINO Z BIEDRONKI 2,29PLN








 PODOBNE KAWY



CAPPUCINO Z SIECI LIDL 2,19PLN




CAPPUCCINO Z SIECI REAL PRODUKOWANE PRZEZ MOKATO 1,49PLN
I TO JEST DOPIERO DZIADOSTWO , CZEGOŚ TAKIEGO NIE DA SIĘ PIĆ , CHYBA ŻE WSYPIESZ POŁOWĘ OPAKOWANIA ...A I TAK SMAKUJE NIJAK PO PROSTU NAJGORSZA KAWA NA RYNKU . PO JEJ SPRÓBOWANIU UZNASZ BIEDRONKOWĄ ZA NAJLEPSZĄ KAWĘ W NAJLEPSZEJ CENIE :)


4 komentarze:

  1. Herbacie Milton dałeś 19/100, a temu badziewiu 50/100? Spoko, twój gust, ale... Zauważ, że ten sproszkowany, chemiczny napój "Capuccino" nigdy nie leżał obok prawdziwego Cappuccino (widać nawet w nazwie - pisane przez jedno "p" pozwala na wsypanie tam byle czego, co nie jest prawdziwym cappuccino). To jest niskiej klasy napój, który ma przypominać cappuccino, jednak kto pił prawdziwe cappuccino włoskie wie, że te sproszkowane chemiczne odpady z dodatkami smakowymi to jakaś kpina. Pozdrawiam, Krzysiek, miłośnik herbaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Capuccino ma fajną piankę , daj do kubka 1/3 torebki i trochę mleka nieskondensowanego z puszki to się przekonasz że całkiem fajnie smakuje . Jeśli chodzi o kawy to był taki moment kilka lat temu po zakupie ekspresu że się mocno wczułem - tu link do kaw które w ciągu dwóch miesięcy przetestowałem :
    http://kawa2010.blogspot.com/
    W sumie wyszło że wydałem w 2 msc. więcej na kawy niż na ekspres :) Tu link do opisu ekspresu jaki zrobiłem na Caffe prego! :

    http://kawa2010.blogspot.com/2012/06/bork-breville-800esxl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej piłem mokate capuccino waniliowe, kupiłem do spróbowania te z biedronki niby też mokate ale orzechowe to ledwo dopiłem szklankę tego roztworu, ale tylko dla tego że chciało mi się pić. Naprawde nie polecam, ohydne w smaku

    OdpowiedzUsuń