wtorek, 15 listopada 2011

ESTELLA BATON by KOSTRZYŃ ŻNIWNA 5

OCENA 45/100  Taki tam baton bez charakteru ... Jeśli chodzi o tego rodzaju batoniki to jest tylko jeden i tylko jeden ... który lubię a cała reszta jest taka sobie dlatego znów moja ocena nie będzie obiektywna , jednak z całej gamy trzech :) wybrałam TOFFI ponieważ lubię je najbardziej , niestety to też nie pomogło , batonik jest cieniutki i nie smakuje najlepiej . Oczywiście każdy się sam przekona i może nawet coś fajnego napisze w komentarzach bo ja się poddaję , mi po prostu smakuje najlepiej "oryginalny" To chyba standard że zawsze tak jest a mimo to wszyscy naśladują tworząc podobne opakowania i kształt co oczywiście nie pomaga w uzyskaniu identycznego smaku co oryginał jednak wielu się kusi właśnie z powodu podobieństw . Polecam spróbować i się wypowiedzieć .


6 komentarzy:

  1. A mnie osobiście smakuje :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Toffi jest rzeczywiście słabe, lepszy jest taki granatowy (ciemna czekolada czy coś).

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja myślę że za te pieniądze nie da się lepiej i jak dla mnie jest oka wy jak chcecie to sobie mówcie ale mi ciemny smakuje najlepiej ale toffi też jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wafelek daje radę i jest tani jak barszcz, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo dobry, chociaz wole kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń