sobota, 7 maja 2011

Co na kaca ?


Trudno mi powiedzieć co mi pomaga na kaca ponieważ go od wielu lat nie miałem .... jedyny zły objaw jaki mi się trafił to ból głowy po biedronkowej tequili ale w tym przypadku pomaga jedynie dobry proszek od bólu głowy . W przypadku " kaca" następnego dnia rano czuję się komfortowo gdy mam pod ręką kefir Robico , colę w pękatej szklanej butelce (to ważne;) , kawę z expresu (ILLY , CELLINI lub PELLINI) - to też ważne aby była właśnie jedna z wymienionych ... i Bavaria red (najlepiej w butelce jak widać - choć może być także w puszce - najlepiej aby nie była z za wschodniej granicy a oryginalna - choć o to ciężko ...
Wiem z doświadczenia że znajomi stosują różne metody , od kiszonych ogórków po zwykłe piwo ... lub nawet kielicha :) Aby nie wyszło że wymyślam , spokojnie zadowolę się złotą kawą Jacobs i pilsnerem . Najważniejsze aby było fajne śniadanko (wystarczy jajecznica na maśle i boczku) a następnie obiad - najlepiej ten ze zdjęcia poniżej ... a do obiadu jeśli wino to Massi lub Marrani a jeśli coś mocniejszego to bardzo  łagodny 15 letni Dimple choć może być zwykły Jack Daniels  :


Jak już przeczytałeś i znasz lepszy sposób na kaca to wal śmiało w komentarzach i się nie przejmuj co inni powiedzą ...

ps.
Oczywiście w biedronce także kupisz kefir , colę czy też kawę (na kaca) jednak o o piwie Bavaria , kawie do ekspresu ILLY czy kefirze Robico możesz zapomnieć .... zawsze jednak można się przygotować z piwkiem sarmackim (3,65pln za 1L) kefirem Tola (0.99pln) lub coca-colą (3,99pln za 1.75L) ...i też się świat nie zawali ....

1 komentarz:

  1. ja mam dobry sposób na kaca . B Z Y K A N K O . . . . . . . . . . . . . . . a najlepiej lodzik - taki pełny francuzik

    OdpowiedzUsuń