wtorek, 2 kwietnia 2013

SiTi ENERG drink z LIDLA

CENA : 1.99pln OCENA : 75/100pkt  Tak sobie pomyślałam w tych słabych  czasach , czasach kryzysu , braku pracy , obniżkach pensji, podwyżkach cen że jeszcze kilka lat temu mogłam sobie pozwolić na Red Bula - nie żebym go lubiła ... tak po prostu do drinka (ale szczera jestem co :) No i na Finlandię stać było...co za czasy - miło powspominać a teraz ? Dupa ! Idę w piątek do Lidla po całym tygodniu harówy aby "cuś" kupić na "RILAKS" i szczelam wódeczkę GIROJA za jedyne 15złociszy a do tego fantasik SITI drinkaska , no tak aby sobie przypomnieć star czasy z RedBulkiem i co się dzieje ? EUREKA k... EUREKA ! Dlaczego ? Bo przecież oddam życie za to że nie znajdzie się kuźwa koneser który odróżni zmrożonego drinka z Lidla (SITI 2zł+Gieroy 15zł) od "luksusowego Redbulla - 1L 10zł + Finlandia 30zł) Różnica jest co :) 17 złociszy do 40zł to jest to . Każdy barman widząc upierd...gościa powinien spod lady serwować najtańszą opcję a pobierać jak za najdroższą - gość nie zauważy a i tak szczęśliwy będzie . Jednym słowem jeśli chcesz poczuć deko luksusu zaopatrz się w Gieroya i Sity za 17zł , i "szczel" sobie porządnie zmrożony zestaw dodając deko cytryny - żyć nie umierać . A tak poważnie ? Tal poważnie to skąd ja mam wiedzieć , różnica w smaku jest i to ogromna . Przy mocno zmrożonym napoju mniejsza ale nadal wyczuwalna zatem Red Bull nadal wygrywa ale we wspomnianej wyżej kombinacji nie robi to większego znaczenia . A co ze sportowcami dla których to z myślą jest przygotowany ten napój ? No cóż ...jaki sportowiec , taki napój . I nie wmówicie mi że najlepsi piją SITI ... Jak dla mnie ok i polecam ale to nie znaczy że jest tego wart . Jak masz coś za lub przeciw napisz komentarz . 











1 komentarz:

  1. toż to sam cukier !!!! już lepiej czekoladę kupić !!!

    OdpowiedzUsuń