sobota, 9 czerwca 2012

BIAŁA BUBLES CZEKOLADA NAPOWIETRZANA

CENA : 1,99pln JAKOŚĆ : 45/100pkt. I nadal się zastanawiam czy nie za wysoko jej oceniłam ? Takiego "czegoś" nie warto nawet opisywać . Wszyscy wiemy że białą czekoladę ceni się najmniej a to z powodu jej składu . Co innego smak :) I tu muszę przyznać że po pierwsze lubię "dmuchane" a po drugie "lekkie jak jedwab" niestety ta nie dość że ociężała jak krowa (w ustach się nie rozpływa i czuć jakby olej ? sama nie wiem ) to na dodatek nie czuć "napowietrzenia" tak dobitnie jak u konkurencji , która swoją drogą jest niestety droższa i stąd być może wynika jej lepszy smak . Po raz kolejny przekonuję się że coś za 2 złote nie może smakować tak samo jak coś za 3 złote i nie ważne co ...  


CENA = JAKOŚĆ . tak było , jest i będzie a ktoś kto się oszukuje że ta czekolada jest smaczna niech spróbuje dwa razy droższej , ciekawe czy nadal będzie twierdził że Biedronkowa jest ok. Mimo wszystko polecam gdyż jest to jedyna "napowietrzana" jaką znajdziesz na półkach Biedronki . Poniżej dokłądne zdjęcia produktu .






5 komentarzy:

  1. a ja lubię tą czekoladkę i często mi ją mama kupuje bo ją o to proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. mi smakuje a i cena jest super tylko szkoda że już jej u mnie nie ma od dawna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piszecie nic o ciastkach marki "Kruszynki"? Kiedyś były dobrą i tanią alternatywą np dla ciastek od Milki ale teraz się tego jeść nie da

    OdpowiedzUsuń
  4. kruszynki wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam właśnie na nią ochotę.

    OdpowiedzUsuń