piątek, 21 października 2011

KAWA TCHIBO ESPRESSO


CENA : 7,49PLN OCENA : 75/100 PKT   ...Może zasługuje na więcej ale nie oszukujmy się ILY to nie jest , Pellini to nie jest , Cellini także ... Da się jednak wypić i smakuje całkiem przyjemnie , oczywiście pod warunkiem że potrafisz ją prawidłowo wyczarować w swoim ekspresie :) Na kilka przypadków w których zdarzyło mi się wypić zrobioną w ekspresie kawę u znajomych zawsze się okazywało że albo jest za zimna albo źle zmielona i nie smakuje jak powinna .





Otóż jeśli masz dobry sprzęt i doświadczenie śmiało możesz spróbować tej kawy choć i tak wiem że prawdziwy smakosz jej nie ruszy , prawdziwy smakosz kupi świeżo paloną i zmieli ją w swoim żarnowym młynku za tysiąc pln ...co ja mówię  ? tysiąc ? to się rozpędziłam :) przecież to opis dla bywalców biedronki nie almy czy P&P a kogo stać na młynek za tyle kasy ... tu się kupuje ekspres za trzy razy taniej. Otóż prawda jest taka że jeśli zaczynasz przygodę z kawą z ekspresu to przygotuj się na koszty bo jeśli kupisz jakiś dziadowski za 500pln to może się okazać że nigdy nie poznasz smaku prawdziwej kawy . jednym słowem kawa ok ale raczej dla amatorów A dlaczego tak napisałam ? otóż kilka lat temu jak zaczynałam przygodę ze swoim BORKIEM to był na prawdę dobry początek , dopóki nie okazało się że za młynek trzeba było dopłacić połowę ceny ekspresu a same kawy jedynie w przeciągu pierwszych kilku miesięcy kosztowały mnie tyle co cały ekspres ... najważniejsze jest oczywiście doświadczenie i z tym akurat można powiedzieć się udało tylko jakim kosztem , teraz przynajmniej wiem że jeśli już musisz kupować zmieloną to wyłącznie ILY (w moim przypadku Pellini choć jest trochę za "słodka" i "czekoladowa" ) Na koniec , polecam wszystkim TCHIBO choć bez rewelacji a prawda jest taka że i tak 99 osób na 100 nie odróżni smaku ILY czy właśnie tej TCHIBO :)





PRZYKŁAD CEN KAW W SIECI NIEMIECKIEJ ALDI 
http://www.aldi-nord.de/aldi_preissenkungen_seit_1201_10.html



4 komentarze:

  1. a mi smakuje ta kawa ,chyba najlepsza w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  2. pilem wiele kaw i po sprobowaniu tej tchibo jestem bardzo pozytywnie zaskoczony , fajna , latwa w piciu espresso , bez kwasu (jak nie przepalisz) i bez przesadnej goryczy , wychodzi dobra crema , jest to nowy produkt , takze musi byc swieza , polecam dla poczatkujacych fanow espresso , smak calkiem uniwersalny ;) pozdrawiam fanow tej najmniejszej czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę tylko potwierdzić , mi też smakowała ta kawa

    OdpowiedzUsuń
  4. tak już jest , wszystko co pierwsze smakuje najlepiej . miałem fazę na kawy espresso i przez 3 miesiące wydałem 1500zł na kawy po to tylko aby się przekonać która jest najlepsza . tu link do kilku umieszczonych na blogu http://kawa2010.blogspot.com/ generalnie ILLY wyszła jako najlepsza ale ta z biedronki też jest ok . np na blogu znajdziesz kawę HAITAN BLUE która kosztuje 60zł a do niej prawie identyczna HAWAIAN (lub jakoś tak) kosztuje 200zł i kiedyś po zakupach w P&P przy samochodzie zastanawiam się dlaczego tym razem wyszło 480zł za zakupy jak normalnie jest zawsze ok 250-300 i wyszło że to kawa była tak droga i niestety ją zwróciłem - aż takim smakoszem okazuje się nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń