poniedziałek, 26 września 2011

MIĘSO MIELONE Z ŁOPATKI WIEPRZOWEJ I WOŁOWINY

CENA : 8,49PLN OCENA : 35/100 PKT  . No szkoda pisać , poczytaj post wyżej to się dowiesz o co biega . Tu na szczęście nie miałam takich fantazji w kichach jak w przypadku mielonego z szynki wieprzowej , miałam mniejszy :)
Ale co za różnica , firma ta sama a jak będziecie się produkować że to SOKOŁÓW to już informuję że w SOKOŁOWIE takich firm jak psów ... i SOKOŁÓW SOKOŁOWOWI nie równy , to tyle . A teraz zapraszam do konsumpcji tego czegoś ...ale tylko TWARDZIELI :) No i oczywiście żegnam się tradycyjnym hasłem : " Produkty z biedronki polecają się na przyszłość " A skład produktu i dane znajdziesz klikając dalej ...

1 komentarz:

  1. mi tam to mięsko smakuje i nie mam po nich żadnych rewolucji;P

    OdpowiedzUsuń