czwartek, 30 czerwca 2011

Kiełbasa by Nasze smaki

CENA : 3,19PLN   OCENA : 69/100    Wyjątkowo smaczna i jak się okazało nie aż tak droga . Nie często się też zdarza taka ocena :) Pamiętam kiedyś jak kupowałam i zajadałam się podobną Krakuska i jakiejś firmy (znanej ale już nie pamiętam... wtedy to był hit ) i jak się okazuje ten hit był po pierwsze mniej suchy (może nie każdy lubi bardziej suchą ale ja tak) a po drugie miał więcej tłuszczu i "kawałków" a tu ...proszę bardzo NASZYM SMAKOM wyszedł cud-miód i malena . Na prawdę polecam wszystkim aby spróbować , może się okaże że tylko ja trafiłam takie "pełne" i suche i bez tłuszczu kawałki . Bo przecież produkty z biedronki polecają się na przyszłość a sama Biedronka rządzi :) A jak ci obcy mówią że gdzieś jest taniej a Biedronka wcale nie taka dobra ..a nawet Be to przemyśl to i sama sprawdź bo może się okazać że np. Lidl jest tańszy ... i lepszy ? że w Carefor kupisz taniej i więcej ? Bo niestety tak jest - ba nawet w Żabce ....ops sorki tu taki żarcik o Żabkach nie mówimy ale się cieszymy że są gorsi od Biedronki  :) A Biedronkowiczów pozdrawiam i dziękuję za te 10tysięcy odwiedzin miesięcznie bo przecież blog jest dopiero od kilku miesięcy ...

6 komentarzy:

  1. mi też smakuje i polecam rowniez

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie ja sprawdziłam i jestem bardzo zadowolona , tylko cena jest spora ale co tam jest tego warta

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawde bardzo dobra kielbaska oj dawno sie tak nie zajadalam jak teraz , jutro ide dokupic wiecej i pozdrawiam wszystkich biedronkowiczow

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam wczoraj i okazało sie ze w srodku była zielona i śmierdziała starym mięsem fuuuuuuuuuuuj a nie powiem kupowałam nie raz i była dobra widocznie zaczynają kombinować w tych Morlinach pewnie stara przepakowana

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że papieru mielonego nie dorzucają do podwyższenia wagi :)

    OdpowiedzUsuń