wtorek, 17 maja 2011

NUSS MILK

CENA : 4.99PLN OCENA : 66/100pkt. Tym razem całkiem dobrze wyszło  , chociaż się bałam że krem okaże się pomyłką . Wprawdzie Nutelka to nie jest ale porównując go do ostatnio opisywanego Kremusia czekoladowego który niestety podpadł smakiem okrutnie NussMilk wypadł dużo lepiej . Na szczęście wyszedł obronną ręką i okazał się godny polecenia , smak ma nawet nieco zbliżony do "legendarnej" Nutelki którą jeszcze pamiętam z czasów Pewex-u  . Gdyby był choć o "złotóweczkę" tańszy to moja ocena podskoczyłaby do 75pkt. Co można śmiało uznać za sukces w klimacie biedronki :)  ... i aby była jasność nic na blogu nie reklamuję a jedynie dzielę się z wami opiniami na temat produktów które czasem podkupię w pobliskiej biedroneczce :)



PO ROKU PRODUKT TEN PODROŻAŁ I KOSZTUJE OBECNIE 5,49PLN (MAJ 2012)





Poniżej dla porównania 
podobny produkt z sieci LIDL
Mister Choc 750gr / 9,99pln


Cena jest porównywalna do naszego Biedronkowego Nuss milk  a i smak prawie identyczny , jeśli chodzi o mnie to nie ma różnicy , obydwa produkowane  "na jedno kopyto " . 

 W 1981 roku gdy miałam okazję pierwszy raz w życiu spróbować Nutelki zrobiła na mnie niesamowite wrażenie - jak to na dziecku :) Wrażenie pozostało do dziś i trudno mi będzie się go wyzbyć po tylu latach dlatego przy niej obstaję ale mimo wszystko polecam Biedronkowy Nuss Milk :D




I JESZCZE JEDEN DLA PORÓWNANIA KREM CZEKOLADOWY Z LIDLA ZA 6.99PLN




hy

7 komentarzy:

  1. NIE MA TO JAK NUTELLA

    OdpowiedzUsuń
  2. LEPSZA OD NUTELLI !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie bo jest bardzo smaczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekhm. Nussmilk zasługuje na 100/100, ponieważ jest to zacny krem czekoladowy dla szlachty. Wyborny, i w jakże odpowiedniej cenie. Porównywanie go do Nutelli jest obrazą, ponieważ ona jest dla plebsu.

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow , a ja pamiętam w 1981 roku jak byłam we włoszech jako 11 letnia dziewczynka i posmarowali mi świeżą bagitkę nutellą to się zsikałam (na prawdę ) chyba ze szczęścia :) ja nadal lubię nutelkę dlatego się zgadzam że jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem dla biednych rodzin. Tani, kaloryczny i wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi tam smakuje bo może leżeć i dwa tygodnie bez lodówki

    OdpowiedzUsuń