środa, 30 marca 2011

SAŁATKA DOMOWA by SALATO

CENA : 1,99pln OCENA : 35/100  ... Moim zdaniem mogła smakować lepiej ale najlepiej przekonaj się sam ... jak nie masz wyjścia to oczywiście kup ale ja raczej podziękuję za drugi raz ... kto wie jak oni to mieszają i co ...mieszają... Z pewnością jakość opisanej tu sałatki nie jest do porównania do przyrządzanej samemu. Osobiście najlepiej wspominam babciną :) Babuszka była przez całe życie "weselną kucharką" i to właśnie jej sałatki zapadły mi w pamięć najbardziej . Kupując półprodukty w sklepie niestety nie masz pewności w jakich warunkach są tworzone i jakiej jakości warzywa czy też owoce do niej trafiają . Z doświadczenia (a jest mi już bliżej niż dalej do spotkania ze św. Piotrem) mogę jedynie tylko odradzić zakup tegoż typu produktów . Jeśli masz czas aby wybrać warzywa i owoce samemu a następnie je przyrządzić to będzie to najlepsze rozwiązanie a już na pewno tańsze i zdrowsze ;)

4 komentarze:

  1. właśnie znalazłam w tej sałatce włos

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja po zakupie pierwszym stwierdziłam że to będzie ostatni i więcej już tej sałatki nie kupuję ale trzeba się samemu przekonać aby to wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza sałatka jest z jajkiem :-) i za tą cenę nie ma lepszej :-))))

    OdpowiedzUsuń