niedziela, 16 stycznia 2011

Masło LUXMILK

Cena : 3.90 pln Ocena : 4/10 .. Jak ktoś nigdy nie spróbował innego może i mu posmakuje ... ja nie rozumiem po co  ...

..i tak właśnie wyglądał opis sprzed roku :) ...musiałam się chyba też pomylić z ceną ...

Dziś (23 maj 2012) dodamy kilka zdjęć produktu i krótką notkę : masło kosztuje w tej chwili 2.99pln . Ponadto przepraszam wszystkich za taką ignorancję powyższego opisu , obstaję jednak przy swoim i twierdzę że masło Garwolińskie bije LUXMIX na głowę , przy czym Garwolińskie akurat jest moim ulubionym i jego kruchość jak też "śmietankowy" smak uważam że jest nie do pobicia . Jak napisałam wcześniej , jeśli ktoś nie miał okazji porównać kilku maseł jednocześnie pod okiem fachowca który zwróci uwagę na delikatne różnice a nawet samemu kupując kilka jednocześnie i je próbując to nie będzie znał różnicy a komentarz bez uzasadnienia każdy potrafi napisać , "nie masz racji i już"  . Może i nie mam , mam to gdzieś , mój blog , moja opinia a co najważniejsze to nie sponsorowana jak większość "precli" w sieci , osoby nie wiedzące czym jest "precel" informuję że płatnym "opisem za złotówkę" jakich mogłabym na ten blog zamówić setki jednak uważam że lepsza prawda "nieskładna" niż kłamstwo inteligentnie poukładane , zatem szczerość "rules" a wszystkim i tak polecam LUXMIX bo w końcu nie jest taki zły :D i na dziś daję mu ocenę 55/100pkt




5 komentarzy:

  1. Masło jak masło
    Producent mlekowita
    Nie wiem co szanowna pani jada
    ale patrzac na komentarze to francuski piesek to mało
    A może Sz. P. ma najbadziej rozwiniete kubki smakowe na świecie
    Jesli tak
    To zapraszam do programu mam talent

    OdpowiedzUsuń
  2. ...zabawny komentarz :) do opisu którego nie ma , ale się postaram i w najbliższym czasie uzasadnię . Swoją drogą masło z Garwolina nadal mi smakuje najbardziej chociaż tradycyjne Irlandzkie i Lurpak też są ok , Mlekowita przy nich wypada cieniutko i niestety podpadła w kilku innych przypadkach stąd pewna niechęć do firmy . Na pewno Mlekowita nie jest tak "śmietankowa" jak masło z Garwolina i jest zbyt krucha w porównaniu z Lunpark jak też brak w niej "charakterystycznego smaku" który posiada masło Irlandzkie . Cóż opisu mi się nie chciało zmajstrować to chociaż w komentarzu coś dodałam ...na opis jeszcze przyjdzie czas a wtedy porównamy wszystkie najważniejsze masła na rynku . Oby więcej takich szczerych komentarzy jak ten powyżej .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy jadła Pani prawdziwe masło zrobione babciną ręką ale ja jadłem i szczerze mówiąc różnica między tym "prawdziwym" a masłem extra jest niewielka. Dlatego ocenę dałbym 8/10. Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości dałbym 10/10. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie kiepskie, malo masla w masle, malo smietankowe... bezpłciowe i za kruche

    OdpowiedzUsuń
  5. ponieważ wyboru w Biedronce nie ma , nie ma również co narzekać a jak już to po zakupy do Piotra i Pawła - tam do wyboru ponad dwadzieścia rodzajów :)

    OdpowiedzUsuń