niedziela, 14 listopada 2010

TOP CHIPS

Cena : 2.99pln. Jak już musisz je jeść to i tak cię nic nie przekona . Duża paka od dużej firmy . Oryginał zdecydowanie lepiej smakuje . Ocena : 50pkt.

dodano : 2 lipiec 2012  : Kiedyś to się rozpisywałam :) a i zdjęć mi się  nie chciało robić . Oj tak nie można , w tej chwili dodałam zdjęcia chipsów z bekonem a i muszę przyznać że cena nie drgnęła od dawna co należy uznać za sukces . Ponieważ wszyscy zapewne się zgodzą że Top chips choć popularny z racji ceny i braku konkurencji w Biedronce nie jest wysokich lotów mimo wszystko zasługuje chyba na wyższą ocenę niż tą którą mu dałam także na dziś otrzymuje ode mnie 65/100pkt i przyznaję że czasem po nie sięgam ;) Wam też polecam spróbować a poniżej wreszcie porządne zdjęcia produktu .




 

top chips o smaku bekonu polsnack









16 komentarzy:

  1. do zjedzenia choć bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja je baaardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też są wspaniałe i jakie tanie , tylko nie te solone a te z cebulą które wszystkim polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo smakują paprykowe.
    A kto je w ogóle robi?

    OdpowiedzUsuń
  5. POLSMACK jest wykonawcą tegoż hitu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdatne do spożycia ale rewelacji nie ma...
    Choć zastosowań dla tej przekąski znaleźć można co niemiara. Przykładowo do Krajowej zagrycha na poziomie, nawet Amarena smakuje jakby lepiej w połączeniu ze smakiem pseudo szynki bądź sera z biedronki ;)
    (nie żebym był jakiś menelik czy cos że pijam podłe trunki ale jestem znawcą wszystkich produktów by Biedronka i tego spróbować też musiałem, sic...)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena dobra także i ja sprawdziłam czy dobre i w sumie chyba ok ? ale czy ja wiem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. w moi przypadku,mimo świadomości ile w nich chemii ,czasem po nie sięgam i przyznam szczerze ,że chyba wolę je bardziej od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i ja je zjem ale wiem że nie są tak dobre jak "wielkich" firm jednak cena czyni cuda :( a raczej zmusza mnie do ich zakupu

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to ŚWIETNE CHIPSY!!! Naprawdę niewiele markowych chipsów je przebija lub im dorównuje. Biorąc pod uwagę cenę - dla mnie ocena 100/100!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja kocham anonimowych :) Czekajcie aż wejdzie Acta :) trzeba się będzie z imienia i nazwiska przedstawiać a wtedy zanim ktoś palnie głupotę dwa razy pomyśli .

    btw. jakie 100/100 ... córka właściciela ? tu bywa ? woow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze są te serem i cebulą!

    OdpowiedzUsuń
  13. chujowe zygalem po nich jak kot jebac te chipsy w dupe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostawiam ten "treściwy" komentarz aby nie było że to ja wypisuję największe wulgaryzmy ;)

      Usuń
  14. U mnie te chipsy zawsze goszczą na jakiś imprezach. Ogólnie nie jestem konesrem takich przekąsek, więc może się nie znam ale są całkiem ok jako zagryzka do piwa.

    Pozdrawiam Paula.

    http://pannapaulaanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń