czwartek, 28 marca 2013

PIANKI Z LIDLA MALLOW CACKTAIL vs BIEDRONKA


CENA : 4,99pln  OCENA : 50/100pkt . W Biedronce niedawno pokazały się po raz pierwszy pianki za którymi przepadam od lat . Niestety nie miałam jeszcze okazji ich kupić natomiast będąc w Lidlu skusiłam się na ichniejsze . Okazuje się że najlepsze nie są , do tej pory przeważnie kupowałam w Carrefoure lub Realu i zawsze były  "świeżutkie" mam na myśli delikatne , "puderkowe" i mięciutkie . Te z Lidla są jakby lekko "podeschłe" chyba że ich taka "podpalana-twardsza" lekko na bokach natura . Nie wiem co dalej napisać bo i te zjadałam jednak nie sposób nie zauważyć różnicy . Niebawem dodam tu opis Biedronkowych pianek i miejmy nadzieję że będą lepsze . A tak w ogóle do ch...Pana czy POLAK NIE POTRAFI wyczesać takich pianek na miejscu ? Czy trzeba je sprowadzać aż z Holandii ? Nie dziwota że w kraju nie ma pracy a ogłoszeń z Holandii , Niemczech i Anglii masa ... Jeśli ci smakują te pianki to się podziel być może je trochę skrzywdziłam słabą oceną , dam im szansę raz jeszcze przy najbliższej okazji .Klikając dalej znajdziesz więcej zdjęć produktu .










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz