niedziela, 1 lipca 2012

ŚLEDŹ W SOSIE POMIDOROWYM : FILETY ŚLEDZIOWE

CENA : 2,49PLN JAKOŚĆ : 60/100
CENA : 3,39PLN JAKOŚĆ : 70/100
Sięgnęłam po nie gdyż leżały sobie jeden przy drugim i jedynie z racji ceny ciekawość przeważyła o zakupie . Otóż "zielone" filety - tańsze o 90groszy okazały się smakowo bardzo zbliżone do "czerwonego" śledzia (patrz zdjęcia porównawcze poniżej) Największym niewypałem jest sos (w obydwu przypadkach) I jakby mniejsza porcja w tańszych "zielonych" co jest widoczne na zdjęciu ...
po odlaniu sosu .W sumie zjadliwe i nie powinnam narzekać ale szczerze mówiąc chyba już ich nie będę kupować ... po pierwsze przez sos a po drugie przez wspomnianą mniejszą ilość w puszce "zielonych" filetów . Być może to przypadek , nie miałam jak sprawdzić czy zgadza się waga dlatego nie mówię na 100% że tak jest jak wygląda :) Polecam spróbować aby się przekonać samemu a poniżej na zdjęciach zobaczcie różnice między śledziami . Kończę tradycyjnym hasłem : Produkty z Biedronki polecają się na przyszłość .












3 komentarze:

  1. coś mientkie te sledziki i takie sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te rybki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się kiedyś dostały z ikrą :/ wole makrele :)

    OdpowiedzUsuń