środa, 16 listopada 2011

REKLAMA ...CZYLI OBCIACH PEŁNĄ GĘBĄ

W sumie miało być o "wsiowych" reklamach i obciachu ale jak już jestem w połowie to chyba zaczynam rozumieć aktorów także nie będzie mocnego jechania po bandzie a jedynie kilka przykładów reklam ....
CZYTAJ DALEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!



Aby nie było że Pani Kasia jako pierwsza należy palmę przekazać Panu B.L i głośnej reklamie Bergera sprzed wielu lat ... tak to się właśnie zaczęło mily Państwo i trzeba przyznać że B.Linda dzielnie trzymał się przez wiele lat unikając tego typu wpadek (inni powiedzą że kasa najważniejsza) ale my przychylamy się do Pana Bogusia i twierdzimy że mężczyzna swój honor powinien mieć , niestety jak pokazuje rzeczywistość większość  go nie ma . Na początek zobaczmy jak to robią słynne gwiazdy z Hollywood :

1. MORGAN FREEMAN w reklamie ''LISTERINE'' (wspinał się na słup i gadał bzdety o płynie do jamy ustnej)
 
2. BRUCE WILLIS w reklamie ''SEAGRAM'S WINE COOLERS''  (napój alk. o smaku kokosowym)

2a,  BRUCE WILLIS w reklamie wódki Sobieski
 
3. MEG RYAN w reklamie ''PASTA AIM'' (PASTA DO ZĘBÓW)
 
4. KEANU REEVES reklama ''CORN FLAKES''  
 
5. ELIJAH WOOD reklama ''PIZZY HUT''


 6. BRAD PITT reklama ''PRINGLESY''   (chipsy)

7. George Clooney (kawa)
7a. George Clooney whisky

8. Julia Roberts w reklamie kawy

9. Al Pacino reklamuje kawę
10.  John Travolta reklamuje piwo
11. Jean Reno reklama piwa EB

12. Antonio Banderas  ...wiadomo , bank
13. Mickey Rourke reklama piwa

14.Hugh Hagman  lipton

15. Young Jeezy reklamuje wódkę Belvedere
16. P.Diddy reklamuje wódkę Ciroc
17. DEWARS whisky

18. SEAN CONNERY reklama JIM BEAM

19.



...i wielu innych z Alem Pacino włącznie , jak już zauważyliście reklamują najwięksi jednak zasada potwierdza że zazwyczaj na początku kariery zawodowej a u nas odwrotnie :) Marek Kondrad , Piotr Fronczewski , Jerzy Stuhr , Janusz Gajos są najlepszym tego przykładem . Niestety nie mogę wybaczyć aktorom takich wpadek gdyż po pierwsze nie wierzę że Jasio Gajos pija kawę P. gdyż ja bidna nawet jej nie ruszam a wszyscy i tak wiemy że z jego pozycją każdy rozsądny człowiek kupuje po prostu ekspres do kawy i nie schodzi poniżej ILLY , PELLINI , CELLINI itp. a jak już pije sypaną to przynajmniej Jacobsa , Davidova (z tych znanych i dziesiątki lepszych do kupienia choćby w P&P ) Najgorsze w tym wszystkim jest to że wymienionych aktorów wszyscy kochamy za ich niezapomniane role a tu takie rozczarowanie ....a może potwierdzenie zasady że pieniądz jest najważniejszy w tym zasranym życiu . No nie powiecie mi że Kasia wcina reklamowane frytki , reklamujący piwo WOJAK piją je z przyjemnością a niania zapycha się reklamowaną przez siebie margaryną i wiele innych . Pół biedy jak reklamują bardzo znane produkty (czytaj : mniejszy obciach) jednak taki zaszczyt dopada tylko największych jak np. Hugh Hagmana w reklamie herbaty w co jeszcze jestem w stanie uwierzyć ponieważ sama ją lubię a i aktora także jednak obiektywnie na to patrząc można go nazwać harpaganem na gotówkę a przecież jest jednym z lepiej opłacanych aktorów naszych czasów :) a jednak chomikuje kasę , aby więcej i więcej ... cóż widocznie takie czasy . Aktorzy i tak nie mają "letko" sam zawód to przecież nic innego jak "bycie sprzedajną "dziwką" , przepraszam za porównanie ale gdybyście zobaczyli co się dzieje na planie i w jak instrumentalny sposób traktuje się aktorów to nic innego nie przychodzi do głowy jak te porównanie (oczywiście największe gwiazdy mają prawo "kaprysić" jednak i tak najważniejszy w tym całym bajzlu jest producent a po nim reżyser a na końcu aktor i tak to już jest w tym całym SHOW BUSSINES że ważniejszy jest ten drugi człon nie pierwszy o czym mało kto zdaje sobie sprawę .

A teraz czas na naszych podwórkowych  "łapserdaków" W DOBRYM TEGO SŁOWA ZNACZENIU :

1. KASIA FIGURA reklamuje FRYTKI
2. JANUSZ GAJOS reklamuje kawę PEDROS

4.DOROTA ZAWADZKA "NIANIA'  reklamuje margarynę RAMĘ

5. NAJMAN reklamuje piwo WOJAK
6. KRZYSZTOF IBISZ reklamuje herbatę Ariva

6a. KRZYSZTOF IBISZ reklamuje szampon !

 7. ARTUR ŻMIJEWSKI reklamuje kawę Woseba

8. Kayah reklamuje herbatę

9.Joanna Krupa w reklamie lodów
10. DODA w reklamie lodów
11. Tomasz Adamek Reklama piwa Żywiec 

12. Jerzy Owsiak w spocie Carlsberga  (uwaga ! Owsiak nie pije piwa :)
13 . KUBA WOJEWÓDZKI  reklama sieci ...różnych :)
14. Adam  Małysz   reklama herbaty

15. Kowalewski reklamuje wódkę

i kilka przykładów więcej ...

1. Kabaret Mumio (Plus)
2. Marek Kondrat (ING Bank Śląski)
3. Zygmunt Chajzer (Vizir)
4. Pascal Brodnicki (Knorr)
5. Piotr Fronczewski (Getin Bank, Carrefour)
6. Wojciech Mann (m.in. Lipton, Heyah)
7. Hubert Urbański (Bank Millenium)
8. Bożena Dykiel (Pur, Polskie Pierze i Puch)
9.Mariusz Max-Kolonko (Liberty Direct, Newsweek Polska)
10. Krystyna Czubówna (Telekomunikacja Polska SA, Eurobank)
11. Zespół Feel (Bank Millenium)
12. Maryla Rodowicz (Koral, Żołądkowa Gorzka)
13. Krystyna Janda (m.in. Lipton, Eurobank)
14. Dorota Doda Rabczewska (Koral, Fanabe)
15. Katarzyna Figura (m.in. Eurobank, Dove)
16. Anna Przybylska (m.in. Veroni Mineral, Astor)
17. Joanna Brodzik (m.in. Suzuki, Garnier)
18. Jerzy Stuhr (Raiffeisen Bank, RMF FM)
19. Janusz Gajos (m.in. Eurobank, Pedros)
20. Małgorzata Kożuchowska (m.in. Twój Styl, Volvo)
21. Edyta Jungowska (m.in. Ambi Pur, Dove)
22. Janusz Weiss (Bank BPH, Radio Zet)
23. Małgorzata Foremniak (m.in. Soraya, Party)]
24. Borys Szyc (Renault Clio, Radio Zet)
25. Kayah (m.in. Lipton, Inblu)
26. Beata Kozidrak (m.in. Koral, PKO BP)
27. Michał Żebrowski (m.in. Eurobank, Lexus)
28. Anna Maria Jopek (m.in. Bank Millennium, Bonaqua)
29. Adam Małysz (m.in. Winiary, Goplana)
30. Otylia Jędrzejczak (m.in. Krono, Nurofen)
31. Justyna Kowalczyk ( Polbank )
32. Antonio Banderas ( BZ WBK )
33. Mann i Materna (Kredyt Bank)
34. Kuba Wojewódzki ( PLAY )



 Reklamują nie tylko dla pieniędzy ?  źródło : http://finanse.wp.pl

Zdaniem ankietowanych do udziału celebrytów w reklamach skłaniają w dużej mierze pieniądze, ale nie tylko… Prawie połowa ankietowanych jest zdania, że gaża jest na pierwszym miejscu, ale gwiazda  musi być przekonana o jakości marki, żeby ją reklamować; jeszcze więcej respondentów (55 proc.) uważa, że odpowiednio wysoka stawka „praktycznie każdego przekona do reklamowania jakiegokolwiek produktu”. To wszystko nie stoi jednak na przeszkodzie, aby część Polaków pozytywnie oceniała udział celebrytów w reklamach – zgodnie z wynikami sondażu 31 proc. ankietowanych potwierdza, że udział znanej i cenionej osoby w reklamie sprawia, iż marka reklamowana przez tę osobę kojarzy się z większą renomą i lepszą jakością. Nieco więcej respondentów (42 proc.) nie potwierdza tego mechanizmu.


Jakie produkty pasują do gwiazd

Konsumenci mają też swoje wyobrażenia na temat znanych osób w reklamie - w badaniu zrealizowanym przez DriveR ZenithOptimedia najczęściej typowali Dodę, Katarzynę Cichopek i Szymona Majewskiego. Chcieliby, aby Doda reklamowała bieliznę, prezerwatywy i niemieckie samochody, a Kasia Cichopek kosmetyki i produkty dla dzieci. Do Szymona Majewskiego najlepiej, zdaniem ankietowanych, pasują hamburgery, piwo i sportowe obuwie. 




 LINKI :




http://www.classictvads.com/classicindex.shtml



W SUMIE DOPIERO TERAZ SIĘ ZACZYNAM ZASTANAWIAĆ PO CO NAPISAŁAM TEN POST ? W KOŃCU TO ICH PRYWATNA SPRAWA CZY WYSTĘPUJĄ W REKLAMACH , CZY CHCĄ NAS OSZUKIWAĆ (chociaż nie wszyscy - piwo Żywiec jest na prawdę ok), CZY ZALEŻY IM NA DOBRYM POSTRZEGANIU , CO MNIE TO W OGÓLE OBCHODZI , OD 10 LAT NIE OGLĄDAM TV ZE WZGLĘDU NA REKLAMY . JAK WIDZĘ W SIECI CO CHWILĘ ŻE WYGRAŁAM IPODA TO SZLAG MNIE JASNY ZALEWA ALE CHYBA TACY WY  LUDZIE WŁAŚNIE JESTEŚCIE , GDYBY NIE WY PROŚCI NIEOGARNIĘCI WIDZOWIE NIE BYŁOBY TAK IDIOTYCZNYCH REKLAM ! DZIĘKI TEMU OSZUKUJĘ SIĘ ŻE JA TAKA GŁUPIA NIE JESTEM TYLKO CO MI PO TYM ? JEDNO JEST PEWNE , SKĄD BYM WIEDZIAŁA ŻEM MUNDRA GDYBY IDIOTÓW NA ŚWIECIE NIE BYŁO ...ALE ŻE JEST ICH AŻ TYLU ? TO NAWET STASIO LEM SIĘ ZDZIWIŁ JAK ZACZĄŁ UŻYWAĆ INTERNETU I O TYM WSPOMNIAŁ . 


NA SZCZĘŚCIE SĄ REKLAMY KTÓRE NAPAWAJĄ NADZIEJĄ , UPEWNIAJĄ ŻE DOBRY SMAK I GUST NIE ZANIKNĘŁY POŚRÓD WSZĘDY OBECNEJ KOMERCJALIZACJI JEDNAK NIE CZĘSTO JE WIDUJEMY A W TYM POŚCIE O NICH NIE BĘDZIEMY WSPOMINAĆ.


 GŁÓWNYM POWODEM NAPISANIA POWYŻSZYCH BZDUR JEST BRAK ZROZUMIENIA AUTORKI SYSTEMU WARTOŚCI OSÓB PUBLICZNYCH KTÓRE DECYDUJĄ SIĘ W SPORZE Z WŁASNYM SUMIENIEM KŁAMAĆ NAM W ŻYWE OCZY CO JAK SIĘ OKAZUJE FAKTYCZNIE DOCIERA DO CIEMNYCH MAS PONIEWAŻ GDYBY TAK NIE BYŁO NIKT NIE DECYDOWAŁBY SIĘ NA PRZEZNACZENIE CHOĆBY JEDNEJ ZŁOTÓWKI NA REKLAMĘ . BÓL WIELKI WIDZĘ JAK LUBIANI PRZEZE MNIE AKTORZY UPYCHAJĄ DZIADOWSKI TOWAR W IMIĘ WŁASNYCH UCIECH . GDZIE SIĘ PODZIAŁ BÓG, HONOR OJCZYZNA ? GDZIE SZACUNEK DO WŁASNEGO JA ? PRZEZ CAŁE ŻYCIE STARAŁAM SIĘ NIKOGO NIE OSZUKAĆ I PRAWIE MI SIĘ TO UDAŁO (Z MAŁYMI WYJĄTKAMI ;) ALE GDYBYM WZIĘŁA PIENIĄDZE ZA KŁAMSTWA NIE MOGŁABYM RANO SOBIE SPOJRZEĆ W LUSTRO ...CZY PIENIĄDZE SĄ WARTE ABY TRACIĆ SZACUNEK NA KTÓRY SIĘ PRACOWAŁO PRZEZ LATA ? CZY AKTORZY TEGO NIE WIEDZĄ ? CZY MAJĄ TO W D... ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz