środa, 30 marca 2011

PENNE CARBONARA by VESUVIO

CENA : 4,99pln OCENA : 10/100  ...Chociaż powinno być minus dziesięć ...takiego dziadostwa dawno nie miałem okazji skosztować ... gwarantowane rozwolnienie po godzinie a smakuje jak sucha trawa ...Absolutny gniot , tylko dla odważnych . Za te pieniądze kupisz połowę kurczaka u konkurencji i to będzie dużo lepsze rozwiązanie a jak już masz je wydać w biedronce to sam nie wiem ... może flaki ? ...kosztują podobnie a i takich atrakcji jak po Carbonara nie uświadczysz :) Tu trzeba przyznać że opakowanie produktu kusi , nazwa kusi , egzotyka potrawy kusi ... niestety jakość nie idzie w parze z resztą .Swoją drogą Carbonara jako pasta , stworzona w połowie XX wieku , choć nie jest w głównej mierze wytworem Włoskim ,  jako taki kojarzy się wszystkim z tym regionem mimo że według badań używana jest częściej w Rosji jak też we Francji a nawet Australii  ciesząc się nieustanną popularnością . Niektórzy nawet sądzą że powstała w Stanach . Niestety Carbonara  z biedronki ma wspólną jedynie nazwę ponieważ smak jest iście kosmiczny (w złym tego słowa znaczeniu) Na koniec powiem tylko jedno słowo : NIE .

10 komentarzy:

  1. oooo Jezu a ze mnie to woda leciała jak to zjadłem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też to spróbowałem ale gówno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się nabrałam

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde az musze sprubowc

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest takie złe jak na danie mrożone za 5 zł :) ja tam w piekarniku zapodałem i było dobre.. i żadna woda ze mnie nie poleciała.. pewnie robiliście w mikrofali i narzekacie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. za 7 pln można wyczarować takie danie z naturalnych składników i z pewnością będzie lepsze jednak głównym czynnikiem oceny był smak ...nadal podtrzymuję że jest wodnisty i "nijaki" ale dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  7. Vesuvio ma pyszne lasagne. Za 5taka można się najeść i jest do tego smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też smakuje :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie rowniez smakuje. pycha. wcale nie bylo rozwolnienia . a lasagne tez jest pyszne, tylko najlepiej wstawic do piekarnika.

    OdpowiedzUsuń