środa, 30 marca 2011

PARÓWKI WYBORNE by NASZE SMAKI

CENA : 2,99pln OCENA : 40/100   Fakt , cena niższa od Berlinek o złotówkę ale i smak nie ten . Jednak jak ktoś musi to zapewne lepiej te niż takie za "5pln" z kilograma . Choć kto ich wie jak oni to robią ? Znajomy kiedyś opowiadał  że rano jak zaczynali pracę w masarni to przy włączaniu światła i maszyn było czasem słychać pisk szczurów które dostawały się między zębatki i były miażdżone a następnie z resztą "żarcia" już pomieszane szły do pakowania ... Oczywiście nie musisz wierzyć ale jednak ....pomyśl zanim coś teraz kupisz ;)

 (dodano 26.05.2012) Na plus należy zaliczyć cenę która się nie zmieniła , nadal kosztują tyle samo . Ocenę 40/100 być może pochopnie podjęłam mając na uwadze Morliny i moje ulubione INDYKPOL , niemniej jednak cena oznaczać musi koniec końców jakość dlatego w 3złociszach nie otrzymasz tej samej jakości którą zaoferują ci producenci w cenie 6zł ... fakt niezaprzeczalny , co nie oznacza że za 6zł będziesz się zajadać frykasami :) o nie , nadal to będą uszy i członki świńskie... sorry za wylewność .






poniżej dla porównania parówki z Lidla za 2.99pln


kliknij i powiększ

Okazuje się że PIKOK ma najlepszy stosunek ceny do jakości !
Wieprzowe Pikok - 83 proc. mięsa !!!!!!!!  13,32 zł /kg

 Biedronka -Morliny Parówki Sokołów - 70 proc. mięsa !!!!! 28,50 zł/kg !!!



 porównanie

 Sokołów z szynki - 93 proc. mięsa                 18,76 zł
Sokoliki - 87 proc. mięsa                           28,50 zł
Lidlu Morlinki dla dzieci - 78 proc mięsa           28,50 zł
Delikatesowe - 73 proc. mięsa                      13,80 zł
 Pol. Wędliny Tesco Berlinki classic    71 proc. mięsa      17,96 zł
Tesco Z indykiem klasyczne - 37,2 proc. mięsa            13,64 zł

Domowe - 55 proc. mięsa                        5,94 zł
Biedronka Parówki wędzone z kurczaka - 30 proc. mięsa            5,95 zł
 Drobiowe Koziegłowy - 18 proc. mięsa (oddz. mech.)         6,76 zł




coś o berlinkach ?
są parówki i są i Berlinki...

Berlinki - 15,96zł  kg.  zawartość mięsa 71 proc
 E - 1420 wiąże wodę z mięsem tak żeby trzymało się kupy
zrobili opis tak aby mało kto domyślił się o co chodzi



źtódło  http://pieniadze.fakt.pl/

http://fastfoodeaters.blogspot.com/2010/03/pojedynek-parowki-z-biedronki-kontra.html

8 komentarzy:

  1. lepiej dołożyć złotówkę do berlinek ....

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie nie ma różnicy kupiłem i te i te i po co przepłacać

    OdpowiedzUsuń
  3. serdele mi smakowaly to i polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  4. no a ja przed chwila znalazlem w jednej z nich kawalek metalu ;|

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaki a ja kupowałam te parówki choć bardziej lubię te mniejsze z carefoura z ketchupem lub serem w środku lub nawet berlinki ale co tam ,kiedyś w gołąbkach znalazłam kawałek gąbki-zmywaka , szok

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie najlepsze parowki to indykpola i żadne inne nie mają startu chociaż tak szczezrze od serca to te z biedrony nie są takie najgorsze

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkuje je producent Berlinek. Ale Berlinki to to nie są , oficjalnie mają trochę mniejszą zawartość mięsa ale na czymś musieli zaoszczędzić. Nie są złe. Przynajmniej oficjalnie nie pakują do nich mięsa oddzielonego mechanicznie i innych odpadów..

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Pikoka nie są złe

    OdpowiedzUsuń